کد خبر : 3006
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1393 - 8:39
669 views

تنها یک نفر می‌داند چطور مسی را مهار کند که آن هم کی‌روش است

تنها یک نفر می‌داند چطور مسی را مهار کند که آن هم کی‌روش است

سایت AP در تحلیلی نوشت: تنها یک نفر می‌داند چطور باید لیونل مسی را مهار کرد و آن هم کارلوس کی‌روش است.  به گزارش سفیرشوشتر، اگر فقط یک شخص بداند که چطور می‌توان لیونل مسی، ستاره فوتبال آرژانتین را در یک دیدار مهار کرد، کارلوس‌ کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران است. کی‌روش همواره به

سایت AP در تحلیلی نوشت: تنها یک نفر می‌داند چطور باید لیونل مسی را مهار کرد و آن هم کارلوس کی‌روش است. 

به گزارش سفیرشوشتر، اگر فقط یک شخص بداند که چطور می‌توان لیونل مسی، ستاره فوتبال آرژانتین را در یک دیدار مهار کرد، کارلوس‌ کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران است.

کی‌روش همواره به خاطر اتخاذ سیستم دفاعی و تاکتیک‌هایش برای مهار مسی در دو دیدار رفت و برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین منچستریونایتد و بارسلونا مورد احترام قرار می‌گیرد. او در آن زمان دستیار الکس فرگوسن در منچستریونایتد بود و در دیداری که به پیروزی یک بر صفر یونایتدها انجامید با تاکتیکی که برای شیاطین سرخ در نظر گرفته بود مانع از رسیدن فضا به مسی شده بود. او اکنون روی نیمکت ایران می‌نشیند و باید در دیدار بعدی این تیم در جام جهانی به مصاف آرژانتین و مسی برود.

کی‌روش در این زمینه گفت: تلاش می‌کنیم تا یک بار دیگر این کار را انجام دهیم. البته اکنون در کنار مسی بازیکنان متفاوتی نسبت به آن زمان قرار گرفته‌اند. آنها خیلی خوب یکدیگر را می‌شناسند.

کی‌روش البته تاکنون در این جام ثابت کرده که می‌تواند سیستم دفاعی بسیاری خوبی را برای تیم بچیند. آنها در دیدار نخست ایران موفق شدند نیجریه را با تساوی بدون گل متوقف کنند. برای آنها تکرار این نتیجه مقابل آرژانتین که بازیکنانی چون گونزالو هیگواین و سرجیو آگوئرو را در ترکیب دارد بسیار سخت است.

از نظر کی‌روش تنها راهی که برای این دیدار وجود دارد این است که بازیکنانش با تمرکز بسیار بالا و سازمان‌یافته به میدان بروند و به مسی آزادی عمل ندهند.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر