تقدیر کانون از ۹ تئاتر کاغذی نوجوانان خوزستانی در اهواز

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از ۹ تئاتر کاغذی نوجوانان خوزستانی در نخستین جشنواره استانی نمایش کاغذی در اهواز تقدیر کرد.

سفیر شوشتر به گزارش خبر گزاری فارس، آیین پایانی نخستین جشنواره تئاتر کاغذی خوزستان صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و اعضای کانون برگزار شد.

ماهدخت فارسانی، رویا مهدی‌پور و فرزانه فیلی هیئت داوران نخستین جشنواره استانی نمایش کاغذی اهواز، نمایش‌های کاغذی، «ای کاش…» به کارگردانی فرگل محمودی‌راد از شهرستان اهواز، «کلاغ سفید و بره‌ سیاه» به کارگردانی گروه نمایش از شهرستان آبادان، «جیک‌جیک کی منو می‌خوره؟» به کارگردانی گروه نمایش از شهرستان دزفول، «در پی زیبایی» به کارگردانی محمدرضا روشن‌ضمیر از شهرستان هندیجان، «من کیم؟» به کارگردانی نیوشا آریاراد از شهرستان اهواز، «سرگذشت یک سیب» به کارگردانی گروه نمایش از شهرستان باوی، «این جا مال من است» به کارگردانی اعضا و مربیان از شهرستان دزفول، «کچل کفترباز» به کارگردانی اعضا و مربیان از شهرستان امیدیه و «ننه گلاب» به کارگردانی گروه نمایش از شهرستان رامهرمز را شایسته تقدیر دانستند.

نخستین جشنواره تئاتر کاغذی استان خوزستان در حالی عصر دیروز به کار خود پایان داد که در مرحله‌ حوزه‌ای آن ۳۶ نمایش در پنج حوزه شرکت کردند که ۹ نمایش برگزیده آنها در مرحله استانی حضور داشتند.

برگزارکنندگان این جشنواره هدف خود از برگزاری این برنامه را کشف و پرورش استعدادها نوجوانان، تبادل تجربه و تشویق به انجام کار گروهی عنوان کردند.

این جشنواره، عصر شنبه ۱۷ اسفند ماه با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، جمعی از مربیان و کارشناسان کانون و دانش‌آموزان اهوازی در سالن آمفی‌تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک اهواز با اهدا لوح سپاس به شرکت کنندگان به کار خود پایان داد.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=843

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: