کد خبر : 1115
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 اسفند 1392 - 10:18
650 views

تقدیر مهندس بورد از تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان

تقدیر مهندس بورد از تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ضمن تقدیر از پیروزی های متمادی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در لیگ یک باشگاههای کشور گفت: بازی های درخشان این تیم باعث عزت، افتخار،غرور و سربلندی ورزش مناطق نفت خیز جنوب شده است. به گزارش سفیرشوشتر به نقل از  روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب مهندس حمید بورد

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ضمن تقدیر از پیروزی های متمادی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در لیگ یک باشگاههای کشور گفت: بازی های درخشان این تیم باعث عزت، افتخار،غرور و سربلندی ورزش مناطق نفت خیز جنوب شده است.

به گزارش سفیرشوشتر به نقل از  روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب مهندس حمید بورد ضمن تاکید بر استمرار حمایت های بی دریغ شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب از تیم فوتبال مسجدسلیمان، اتحاد و همدلی بازیکنان،کادر فنی و تماشاگران را رمز اصلی موفقیت های این تیم عنوان کرد و اظهار داشت: حضور مقتدرانه بازیکنان ، تلاش های بی بدیل کادر فنی و حمایت های بی شائبه هواداران خونگرم مسجدسلیمانی از جمله عواملی است که این تیم را در آستانه صعود به لیگ برترفوتبال باشگاههای کشور قرار داده است.

مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب با بیان اینکه همواره بازیهای تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در لیگ یک را  رصد می کنم، خاطر نشان کرد: به همین منظور و با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفت خیز جنوب سعی شده تا با در اختیار قراردادن تمامی امکانات، شرایط صعود به لیگ برتر برای نفت مسجدسلیمان بیش از پیش فراهم شود.مهندس بورد اظهار امیدواری کرد با صعود نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر فوتبال، شاهد حضور مقتدرانه این تیم در فصل آتی باشگاههای کشور باشیم.

شایان ذکر است تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان نماینده مناطق نفت خیز جنوب در لیگ یک باشگاههای کشور هم اکنون با ۴۰ امتیاز در صدر جدول رده بندی گروه دوم این رقابتها قراردارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر