کد خبر : 7415
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 مهر 1394 - 13:40
650 views

تقارن آغاز ماه مهر با هفته دفاع مقدس افتخار است

تقارن آغاز ماه مهر با هفته دفاع مقدس افتخار است

به گزارش سفیرشوشتر، صبح امروز زنگ بازگشایی مدارس به صورت نمادین در دبستان شهربانو در منطقه فرهنگ شهر شوشتر به صدا در آمد. در این آیین که با حضور حجت‌الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، جمعی از مسئولان محلی و اولیای دانش آموزان برگزار شد، پیام

به گزارش سفیرشوشتر، صبح امروز زنگ بازگشایی مدارس به صورت نمادین در دبستان شهربانو در منطقه فرهنگ شهر شوشتر به صدا در آمد.

در این آیین که با حضور حجت‌الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، جمعی از مسئولان محلی و اولیای دانش آموزان برگزار شد، پیام وزیر آموزش و پرورش به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید توسط گلشنی نماینده مقام عالی وزارت، همچنین پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان توسط نماینده ایشان قرائت شد.

 

 

رئیس اداره آموزش و پرورش شوشتر ضمن ابراز خرسندی از تقارن زنگ مدارس با هفته دفاع مقدس اظهار کرد: افتخار می‌کنیم که همه ساله آغاز سال تحصیلی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس همراه است چرا که آنچه داریم از شهداست و باید راه آنان را ادامه دهیم.

احمد شهرانی افزود: دانش آموزان سرمایه‌های آینده اجتماع هستند و باید در راستای رشد و تقویت آنها تلاش کرد لذا در این راستا آموزش و پرورش که اساس نظام تعلیم و تربیت کشور است توسط معلمان دلسوز تلاش خود را در جهت شکوفایی این نونهالان خواهد کرد.

وی با تأکید بر تربیت نسلی متدین و آگاه ادامه داد: بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس یک ویژگی‌های خاص ایجاد کند که می‌توان فرهنگ ایثار فداکاری شهادت طلبی و همدلی و همزبانی را به نسل آینده تعلیم داد.

شهرانی ادامه داد: تمام مسئولان ادارات و نهادها و متولیان امور فرهنگی و مذهبی در راستای تحقق رهنمودهای مقام عظمای ولایت و رهبری آموزش و پرورش را در این وظیفه سنگین خود یاری کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شوشتر، تقارن بهار تعلیم و تربیت با هفته دفاع مقدس را فرصتی بس مغتنم در ادای این وظیفه برشمرد و گفت: تقارن هفته دفاع مقدس که خود بهترین مکتب ایثار و مردانگی است با آغاز ماه مهر و آغاز سال تحصیلی، نویدبخش این آرمان است که نوجوانان و جوانان این مرز و بوم با پیروی از ایثار و فداکاری‌های پدران خود در هشت سال جنگ تحمیلی، این بار با کسب علم و دانش، ایران عزیزمان را به قله‌های رفیع افتخار برسانند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر