تغییرات مکرر مدیران پسا انتخابات شوشتر(آموزش و پرورش)

تغییرات مکرر مدیران پسا انتخابات شوشتر(آموزش و پرورش)

به گزارش سفیرشوشتر، به رغم آنکه باید دستگاه تعلیم و تربیت دور از حواشی سیاسی و سیاسی بازی‌ها باشد تا بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند، اما آموزش و پرورش همواره دستخوش تغییرات سیاسی و جریانات سیاسی جامعه می‌شود. آموزش و پرورش عریض و طویل ترین وزارت خانه دولت است که در حال

به گزارش سفیرشوشتر، به رغم آنکه باید دستگاه تعلیم و تربیت دور از حواشی سیاسی و سیاسی بازی‌ها باشد تا بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند، اما آموزش و پرورش همواره دستخوش تغییرات سیاسی و جریانات سیاسی جامعه می‌شود.

آموزش و پرورش عریض و طویل ترین وزارت خانه دولت است که در حال حاضر مشکلات عدیده ای در از نظر نیروی انسانی، منابع مالی و تجهیزات دارد که شهرستان شوشتر از این قائله مستثنی نیست، این عزل و نصب ها در حالی است که شهرستان های همجوار با پیگیری­های نمایندگان مجلس رشد فضاینده ای در مسائل و شاخص های کلان آموزشی، رفاهی، اجتماعی، ورزشی و … بدست آورده اند.

اینکه نماینده یک شهرستان چون مدیر یک اداره را خود منصوب نکرده است وقت ملاقات و جلسه را به وی جهت رفع و حل مشکلات سازمان خود ندهد و حتی جواب تماس تلفنی و پیامک وی را ندهد نشان از چه موضوعی دارد ؟

تودیع و معارفه سرپرست آموزش و پرورش شهرستان شوشتر با هر کیفیتی بود انجام شد و یکی از فرهنگیان بازنشسته به سرپرستی این اداره منصوب شد.

با تغییر نماینده مجلس که خود ۲۷درصد کل آرای ماخوذه را بدست آورده تغریبا ¾ مدیران و مسئولان شهرستان شوشتر را تغییر کرده­اند، حتی آن دسته از مدیران و مسئولانی که در سطح استان عملکرد مثبت و توفیقاتی داشته اند، جای سوال دارد که تغییرات و غزل و نصب ها با چه مکانیزیمی در حال انجام است چقدر علایق سیاسی افراد، قومیت افراد در این تصمیات دخیل است؟

تغییر رئیس اداره جهاد کشاورزی، تغییر رئیس دانشگاه آزاد شوشتر و حال تغییر رئیس اداره آموزش و پرورش از مهمترین این عزل و نصب ها در دوران تصدی آقای سردار گیلانی بوده است، بنظر می­رسد اداراتی که رنگ و بوی عزل و نصب را ندیده و نچشیده باشند میتوان به ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی،ورزش و جوانان، آبفار، برق اشاره کرد.

 اگر نماینده شوشتر به جای صرف وقت و هزینه سیاسی هنگفت برای تعویض مسئولین ادارات شوشتر به وعده­های و قول­هایی که به مردم در زمان انتخابات داده است توجه کند که یادآور می­شود، حل مشکل سد گتوند، بومی گزینی در شرکت­های نیشکر کارون و امام خمینی (ره)، حل مشکل اشتغال، جذب اعتبارات بانی کم بهره برای احیای بخش خصوصی، جداسازی حوزه انتخاباتی شوشتر و گوتوند از یکدیگر و … مردم منتظر احیای واقعی شعار تغییر برای پیشرفت در شهرستان های شوشتر و گتوند هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر