کد خبر : 6296
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 فروردین 1394 - 19:51
727 views

تعامل مردم و دولت زمینه ساز عدالت،امنیت و رفاه جامعه است

تعامل مردم و دولت زمینه ساز عدالت،امنیت و رفاه جامعه است

فرماندارشوشتر در نشستی با عنوان همدلی بین مسوولان و معتمدان بخش شعبیه گفت: تعامل مردم و دولت زمینه ساز عدالت،امنیت و رفاه جامعه است. به گزارش سفیر شوشتر، حیدر نجفی روز دوشنبه در این نشست که در محل بخشداری شعیبیه این شهرستان برگزار شد با اشاره به نامگذاری سال ۹۴توسط مقام معظم رهبری بنام سال

فرماندارشوشتر در نشستی با عنوان همدلی بین مسوولان و معتمدان بخش شعبیه گفت: تعامل مردم و دولت زمینه ساز عدالت،امنیت و رفاه جامعه است.نجفی

به گزارش سفیر شوشتر، حیدر نجفی روز دوشنبه در این نشست که در محل بخشداری شعیبیه این شهرستان برگزار شد با اشاره به نامگذاری سال ۹۴توسط مقام معظم رهبری بنام سال ملت و دولت همدلی و همزبانی اظهارداشت:همه مردم و مسولان باید جهت تحقق شعار امسال تلاش کنند.

وی خطاب به مسولان شهرستان گفت:صداقت و راستگویی وسیله ی موفقیت هر مدیری است و مسولان جهت پیشبرد اهداف و برنامه ریزی های خود باید با مردم صادق باشند.

فرماندارشوشتر با اشاره به اجرای طرح ۵۵۰هزار هکتاری مقام معظم رهبری در استان افزود:خوشبختانه شهرستان شوشتر یکی از شهرهای پیشگام و موفق در اجرای این طرح بوده است.

وی گفت حدود۱۱ هزار هکتار از این طرح در بخش شعیبیه شهرستان شوشتر اجرا شده است.

رییس شورای اداری شهرستان شوشتر در ادامه گفت:بهبود آب شرب روستایی بخش شعیبیه و تقویت فشار از جمله برنامه های سال جاری است و خوشبختانه مبلغ ۱۰ میلیارد ریال جهت تحقق این امر از محل اعتبارات ماده ۱۸۰تخصیص داده شده است.

نجفی خاطرنشان کرد:امیدواریم امسال با همدلی و همراهی مردم و مسولان بخش مهمی از مشکلات آموزش،بهداشت و راههای اصلی و روستایی بخش شعیبیه را برطرف کنیم.

فرماندار شوشتر همچنین در این نشست با اشاره به نبود گاز لوله کشی در غرب شعیبیه گفت: مطالعات این طرح به پایان رسیده وشهریور سال جاری کار لوله گذاری گاز در ورودی شعیبیه ،روستاهای چمترخان ،نی سیاه ،غلامعلی و عبدالامیر انجام می شود.

وی در پایان از معتمدان خواست تا جهت مقابله با بعضی سنتهای نادرست از جمله تیراندازی در مجالس با مسولین همکاری لازم را داشته باشند.

بخش شعیبیه با جمعیتی بالغ بر ۲۲هزار نفر از بخش های تابعه ی شهرستان شوشتر محسوب می شود.

منبع:ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر