کد خبر : 2522
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 5:35
637 views

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور از سوی هیأت رئیسه مجلس قرائت شد. به گزارش سفیر شوشتر، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور امروز (یکشنبه) از سوی هیأت ‌رئیسه مجلس قرائت شد که به این شرح است: حاجی نماینده شاهین شهر به وزیر آموزش و پرورش در خصوص علت افزایش سهم فرهنگیان در

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور از سوی هیأت رئیسه مجلس قرائت شد.

به گزارش سفیر شوشتر، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور امروز (یکشنبه) از سوی هیأت ‌رئیسه مجلس قرائت شد که به این شرح است:

حاجی نماینده شاهین شهر به وزیر آموزش و پرورش در خصوص علت افزایش سهم فرهنگیان در بیمه طلایی و کاهش تعهدات، به وزیر نفت در خصوص رسیدگی به سوزاندن کارت‌های سوخت موتورسیکلت مردم که اکثرا هم از افراد مستضعف جامعه هستند و به وزیر کشور در خصوص علت حضور ده‌ها هزار اتباع خارجی بدون مجوز و پروانه قانونی در کشور و اقدام در بازسازی ناوگان فرسوده تاکسیرانی بعد از چند سال تذکر داد.

سادات ابراهیمی نماینده شوشتر به وزیر کشور در خصوص عدم ارتقای روستاهای علم‌الهدی، اندیشه،‌ عرب حسن و نور محمدی به شهر با وجود نصاب جمعیتی و ارسال تمام مستندات به وزرات کشور تذکر داد.

مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر نیرو در خصوص ضرورت پیگیری احداث سد یلان در استان اصفهان با توجه به قول شفاهی قبلی مبنی بر پیگیری تذکر داد.

ندیمی نماینده لاهیجان به وزیر نیرو در خصوص پیگیری پرداخت مالیات آبداران و پیمانکاران شرکت آبفای روستایی و به رئیس جمهور در خصوص دستور راه‌اندازی اداره استاندارد لاهیجان حسب مصوبات تذکر داد.

جوکار نماینده یزد به وزیر کشور در خصوص بررسی افزایش قتل و ناامنی در استان یزد، به رئیس ‌جمهور در خصوص اختصاص ردیف بودجه برای راه‌اندازی مرکز تحقیقات محیط زیست در استان یزد و به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تأمین بودجه بهسازی و مرمت قنوات با توجه به خشکسالی‌های اخیر تذکر داد.

ندیمی نماینده لاهیجان به وزیر کشور در خصوص تشکیل کارگروه ترکیبی از وزارتخانه‌ها و نهادهای امنیتی و انتظامی در برخورد قاطع در سرقت اموال عمومی و خدمات توسط سارقان، به وزرای جهادکشاورزی و نفت در خصوص پیگیری علل و عوامل پخش کودهای شیمیایی نامرغوب توسط شرکت اتحادیه روستایی در بین کشاورزان و به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تسریع در پرداخت حق‌الزحمه مربیان قرآنی تذکر داد.

آذین نماینده رفسنجان به وزیر جهادکشاورزی در خصوص علت عدم ایجاد دفتر یا اتاق پسته در وزارت جهادکشاورزی تذکر داد.

کارخانه، سالک،‌ حاجی، کوثری، نوباوه، میرکاظمی، آصفری، موسوی لارگانی‌، امیرآبادی و نجابت نمایندگان همدان، اصفهان، شاهین‌شهر، تهران، ‌اراک، فلاورجان، قم و تهران به رئیس‌ جمهور در خصوص لحاظ کردن قوانین مصوب مجلس در روند مذاکرات هسته‌ای به منظور حفظ حقوق مسلم هسته‌ای ملت ایران تذکر دادند.

جعفرپور نماینده لارستان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص توجه به تداوم بلاتکلیفی موجود در مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و عوارض منفی آن و تسریع در تعیین تکلیف به صورت مناسب و در خور شأن استان در سال فرهنگ و به وزیر اطلاعات در خصوص تمرکز توان خود در مسائل مهم و کلان ملی و عدم ورود در موضوعات مناقشه برانگیز منطقه‌ای و محلی تذکر داد.

ندیمی نماینده لاهیجان به وزیر آموزش و پرورش در خصوص پیگیری استخدام مربیان پیش دبستانی، شرکتی و رفع بلاتکلیفی آنها و به وزیر علوم در خصوص پایان‌بخشی به بی‌عدالتی در راه‌اندازی دانشگاه دولتی در استان گیلان تذکر داد.

نبویان نماینده تهران به وزیر علوم در خصوص رسیدگی سریع و احقاق حقوق دانشجویان بورسیه دوره دکترا که احکام قانونی آنها لغو شده است، تذکر داد.

کارخانه و سالک نماینده همدان به وزیر ورزش و جوانان در خصوص رعایت عدالت در توزیع اعتبارات و کالاهای ورزشی تذکر دادند.

مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر علوم در خصوص ضرورت رسیدگی سریع به اخراج در ایجاد بلاتکلیفی بورسیه‌های وزارت علوم که بر اساس مقررات در سال‌های گذشته جمع شده و اکنون وزارت علوم احکام آنها را لغو کرده است، تذکر داد.

جلیلی نماینده مسجد سلیمان به وزیر راه و شهرسازی در خصوص توقف پروژه جاده میانبر شهرستان مسجد سلیمان به اهواز با وجود افتتاح چند کیلومتری آن تذکر داد.

شوهانی نماینده ایلام به وزیر ورزش و جوانان در خصوص لزوم توجه بیشتر به موضوع جوانان و به وزیر نیرو در خصوص علت عدم توجه وزارت نیرو به پروژه‌های استان ایلام تذکر داد.

قادری و صادقی نمایندگان شیراز به وزیر کشور در خصوص تسریع در شهرستان شدن زرقان شیراز تذکر دادند.

تابش نماینده اردکان به وزرای اطلاعات و کشور در خصوص لزوم برقراری امنیت مراسم با داشتن مجوز قانونی و لغو آن توسط افراد افراطی و بعضا خودسر تذکر داد.

مقتدایی نماینده اصفهان به رئیس ‌جمهور در خصوص ضرورت پیگیری فوری دلایل عدم اجرای مصوبه دولت در خصوص افزایش ۲۵ درصدی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران و اجرای مصوبه مذبور تذکر داد.

آذین و امیری نمایندگان رفسنجان و زرند به وزیر کشور در خصوص حضور ۱۰۰ هزار اتباع بیگانه غیرمجاز در کشور تذکر دادند.

خسروی نماینده سمنان به وزیر بهداشت در خصوص لحاظ کردن پرسنل آزمایشگاه‌ها و افراد بهره‌مند از قانون ارتقای بهره‌وری، کارکنان بالینی از نظام سلامت تذکر داد.

رهبری نماینده رودسر به رئیس‌ جمهور در خصوص تخصیص اعتبار برای خرید تضمینی برگ سبز چای تذکر داد.

رحمانی نماینده تاکستان به وزیر جهاد کشاورزی و نیرو در خصوص تأمین و تخصیص آب مورد نیاز شهرستان‌های تاکستان و روستاهای بخش تابعه و به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در تعویض، آسفالت و بهسازی راه‌های تاکستان و محورهای نهاوند ـ ضیاآباد و تخصیص اعتبار لازم به این منظور تذکر داد.

قادرمرزی، کریمیان، بیاتیان و بیگلری نمایندگان قروه، مریوان، بیجار و سقز به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص بی‌توجهی و بی‌حرمتی به نخبگان فرهنگی و عالی فرهنگ و هنر کردستان تذکر دادند.

کریمی‌قدوسی نماینده مشهد به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص نظارت بیشتر بر دفاتر زیارتی تحت نظارت سازمان حج و زیارت و جلوگیری از تخلفات این آژانس‌ها در اعزام به عتبات عالیات تذکر داد.

مشهدی ‌عباسی نماینده دماوند به رئیس ‌جمهور در خصوص کمبود امکانات هلال‌احمر شهرستان دماوند و فیروزکوه تذکر داد.

سودانی، حسینی و موسوی نمایندگان اهواز به وزیر راه و شهرسازی در خصوص رسیدگی به علت تصادفات هفتگی مرگبار در جاده اهواز ـ سوسنگرد و رفع عاجل آن تذکر دادند.

کوچکی‌نژاد نماینده رشت به وزیر نفت در خصوص تأمین سوخت موتورهای کشاورزی، به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص علت عدم اجرای قانون استخدام ناظران محصولات کشاورزی و به وزیر بهداشت در خصوص شیوع بیماری سرطان در گیلان و نگرانی مردم تذکر داد.

قادرمرزی نماینده قروه به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص ضعف شدید مدیریتی، بی‌توجهی و کم‌توجهی مجموعه آن وزارتخانه به فرامین اسلامی و فرهنگی ایران اسلامی تذکر داد.

زمانیان نماینده شهرکرد به وزیر کشور در خصوص جلوگیری از برخورد و کارهای غیرقانونی در حوزه‌های بهشت‌آباد گلاب ۲ به دلیل نداشتن مجوزهای قانونی و به وزیر ورزش و جوانان در خصوص دستور رسیدگی به وضعیت نامطلوب پروژه‌های ورزشی شهرستان‌های شهرکرد و بن و تخصیص اعتبارهای ورزشی تذکر داد.

ایرانپور، میرمحمدی، بخشایش و صرامی نمایندگان مبارکه، گلپایگان، اردستان و خمینی‌شهر به رئیس ‌جمهور درخصوص علت تأخیر پرداخت حقوق بازنشستگان صنعت فولاد کشور تذکر دادند.

ایرانپور نماینده مبارکه به وزیر نیرو در خصوص لزوم رعایت عدالت در اختصاص آب زاینده‌رود بین مناطق مختلف حق‌آبه‌داران استان تذکر داد.

منبع: عرش نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر