کد خبر : 1769
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 فروردین 1393 - 4:59
641 views

تخصیص مبلغ ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور ۴ بانده کردن محور شوشتر- دزفول

تخصیص مبلغ ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور ۴ بانده کردن محور شوشتر- دزفول

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر گفت: به زودی عملیات ۴ بانده کردن محور شوشتر دزفول از سر گرفته خواهد شد. به گزارش سفیر شوشتر،سید محمد سادات ابراهیمی در ادامه ضمن اظهار تأسف از تصادف شب گذشته در این محور که دو کشته و یک زخمی برجای گذاشت

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر گفت: به زودی عملیات ۴ بانده کردن محور شوشتر دزفول از سر گرفته خواهد شد.

به گزارش سفیر شوشتر،سید محمد سادات ابراهیمی در ادامه ضمن اظهار تأسف از تصادف شب گذشته در این محور که دو کشته و یک زخمی برجای گذاشت خاطر نشان کرد، موضوع ادامه پروژه ۴ بانده نمودن محور شوشتر-دزفول علاوه بر پیگیری های متعدد از طریق وزارت خانه مربوطه از سوی مقامات قضایی نیز دنبال می گردد.

وی یادآور شد برای تسریع در عملیات مذکور مقرر شده است بعضی از امور مربوطه خارج از تشریفات اداری صورت گیرد، البته مناقصات این پروژه از سوی وزارت راه و ترابری صادر گردیده و به زودی شاهد عملیاتی نمودن مابقی این طرح خواهیم بود.

سادات ابراهیمی این را هم گفت که در هفته آینده به منظور بررسی جاده های شوشتر و گتوند به ویژه محور پر تردد شوشتر-دزفول با وزیر راه و ترابری جلسه ای برگزار خواهد شد و مردم اطمینان داشته باشند برای تکمیل این پروژه از تمام قابلیت ها و ابزارهای قانونی استفاده خواهیم کرد.

بدنیست بدانید این محور شهرهای شوشتر، شرافت، گتوند، جنت مکان و صالح شهر را به تهران متصل می کند و روزانه صدها خودرو سبک و سنگین از این طریق تردد می نمایند.

نویسنده:جهانگیر ترکستانی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر