تا انتخابات هشت ماه مانده / سیاه نمایی در برخی رسانه ها به یک عادت تبدیل شده

صبح امروز در جلسه ای رئیس اداره ارشاد اسلامی شوشتر با خبرنگاران اظهار کرد: همسو و هم قدم شدن با بعضی از افراد که زمینه مناسبی در بین مردم ندارند کار صحیحی نیست.

به گزارش سفیرشوشتر ، دبیر شورای فرهنگ عمومی شوشتر افزود: تخریب‌ها در انتخابات کار و روش درستی نیست، تمامی مسئولین اهم از نماینده مجلس و فرماندار مشغول کار و انجام وظایف قانونی خود هستند تا زمان برگزاری انتخابات هشت ماه دیگر مانده و نباید رسانه‌ها شتاب زده عمل کنند.

علی بهرامی با اشاره به این موضوع که افرادی سالیان سال پایتخت نشین بودند و در شوشتر حضور نداشتند، گفت: این افراد حتی گره از کار یک جوان ساکن شوشتر و منطقه باز نکردند، حال تمرکز بر این افراد برای به‌دست آوردن رأی مردم کوچه بازار کاری غیر اخلاقی است.

وی افزود: وجه انگیزه، شعور و شعف در برخی از سایت های خبری اصلاً مشاهده نمی‌شود و تنها به مسائل فرعی می‌پردازند و فقط سیاه نمایی می‌کنند و این با تزریق روحیه امید در جامعه که یکی از وظایف خبرنگاران می‌باشد در تضاد است.

این مقام مسئول گفت نادیده گرفتن مفاخر شوشتر، آثار باستانی، ورزشکاران و هنرمندان را کم لطفی قلمداد کرد و بیان داشت: مسائل سنتی و آداب و رسوم را ما با هیچ چیز نباید عوض کنیم.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=7037

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: