کد خبر : 7112
تاریخ انتشار : جمعه 9 مرداد 1394 - 12:48
644 views

تأیید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی تا پایان آذرماه امسال اعلام می‌شود

تأیید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی تا پایان آذرماه امسال اعلام می‌شود

به گزارش سفیر شوشتر، فرج‌الله خبیر در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: بیش از ۳۰ حزب متشکل از احزاب سیاسی و دانشگاهی برای انتخابات اسفندماه از استانداری خوزستان مجوز گرفته‌اند. وی افزود: استانداری خوزستان بستری مناسب و به‌دور از تنش برای رقابت انتخاباتی احزاب را فراهم کرده است. ‌معاون ‌استاندار خوزستان عنوان کرد: استانداری

به گزارش سفیر شوشتر، فرج‌الله خبیر در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: بیش از ۳۰ حزب متشکل از احزاب سیاسی و دانشگاهی برای انتخابات اسفندماه از استانداری خوزستان مجوز گرفته‌اند.

وی افزود: استانداری خوزستان بستری مناسب و به‌دور از تنش برای رقابت انتخاباتی احزاب را فراهم کرده است.

‌معاون ‌استاندار خوزستان عنوان کرد: استانداری خوزستان هیچ یک از جریانات و حزب‌ها را حمایت نکرده و فقط سعی در ایجاد بستری مناسب برای فعالیت‌های انتخاباتی و مسائل مربوط به آن را دارد.

خبیر اظهار داشت: تأیید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی تا پایان آذرماه امسال اعلام می‌شود و بعد از آن در چارچوب قوانین انتخاباتی فعالیت‌های احزاب صورت می‌پذیرد.

وی افزود: تا قبل از موعد مقرر شده چنانچه کسی به تبلیغات به‌صورت علنی بپردازد از اهرم قانون در برخورد با این افراد استفاده می‌شود.

معاون ‌استاندار خوزستان گفت: امیدواریم که انتخابات پیش‌ِرو در شرایطی سالم و به‌دور از حاشیه صورت بگیرد، البته استانداری خوزستان تمام توان خود را در این راستا انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر