کد خبر : 6080
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 فروردین 1394 - 16:15
636 views

بیش از ۱۶ هزار مسافر نوروزی از اماکن تاریخی و جهانی شوشتر بازدید کردند

بیش از ۱۶ هزار مسافر نوروزی از اماکن تاریخی و جهانی شوشتر بازدید کردند

فرماندار شوشتر با اشاره به استقبال قابل توجه مسافران نوروزی از اماکن مذهبی و جاذبه‌های گردشگری جهانی شهرستان شوشتر گفت: تاکنون بیش از ۱۶هزار نفر از مسافران نوروزی با حضور در شهرستان تاریخی شوشتر از این منطقه دیدن کرده‌اند. به گزارش سفیر شوشتر، حیدر نجفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: استقبال

فرماندار شوشتر با اشاره به استقبال قابل توجه مسافران نوروزی از اماکن مذهبی و جاذبه‌های گردشگری جهانی شهرستان شوشتر گفت: تاکنون بیش از ۱۶هزار نفر از مسافران نوروزی با حضور در شهرستان تاریخی شوشتر از این منطقه دیدن کرده‌اند.

به گزارش سفیر شوشتر، حیدر نجفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: استقبال قابل توجه مسافرین نوروزی از اماکن مذهبی و جاذبه‌های گردشگری جهانی و سواحل زیبای گرگر و شطیط شهرستان شوشتر رشد چشمگیری پیدا کرده است.

وی افزود: تعداد بازدید کنندگان از سازه‌های آبی و جهانی آبشارهای شوشتر ۶ هزار و ۴۱۰ نفر، قلعه سلاسل ۵ هزار ۳۶۰ نفر و کاروانسرای افضل ۳ هزار ۷۶۰ نفر دیدن کرده است.

فرماندار شوشتر بیان کرد: مجموعه آسیاب‌ها و آبشارهای شوشتر بی‌شک بی‌نظیر‌ترین سازه‌های تاریخی آبی در ایران و جهان است.

وی با اشاره به اسکان مسافرین نوروزی تا امروز، تصریح کرد: تعداد ۲ هزار و ۳۹ نفر در مدارس و ۳۲۸ نفر در هتل و ۰۸۵ نفر در میهمان سرا‌ها اقامت داشتند.

نجفی ابراز کرد: از اوایل تعطیلات تاکنون تعداد ۲۲۰ خانواده در کمپ‌های شهرستان شوشتر و ۶۰ خانواده به صورت آزاد با امکانات خودشان در شهرستان شوشتر حضور یافته و اسکان داشته‌اند.

وی به استقبال زیاد مسافران از اماکن مذهبی شوشتر اشاره کرد و گفت: مسافران زیادی از امکان مذهبی شهرستان شوشتر از جمله امام‌زاده عبدالله و مقام حاج شیخ شوشتری و صاحب زمان شوشتر زیارت کرده اند.

فرماندار شوشتر با اشاره به احتمالات تغییرات جوی و آمادگی کامل ستاد بحران خاطر نشان کرد: در صورت بارش باران در شهرستان شوشتر سالن ستاد بحران و سالن امتحانات مدرسه ایران زمین و دانشکده سماء با ظرفیت بیش از هزار چادر آماده اسکان مهمانان نوروزی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

احسان سه شنبه , ۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱

آقای فرماندار بیایید لطفا به این سوال پاسخ بدید چرابه چادرهایی که در ابتدای ورودی شهر هستند نقشه گردشگری ندادید؟؟ ؟ ؟ هیچ نقشه ای وجود نداره

انتخاب سردبیر