کد خبر : 925
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اسفند 1392 - 14:15
664 views

بودجه شهرداری شوشتر ۲۴۰ میلیارد ریال مصوب شد

بودجه شهرداری شوشتر ۲۴۰ میلیارد ریال مصوب شد

در جلسه سفیر شوشتر به گزارش خبر گزاری فارس، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر شوشتر پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار کرد: بودجه جاری و عمرانی شهرداری شوشتر پس از چندین هفته بحث و تبادل نظر در جلسه امروز به بررسی گذاشته شده و میزان آن در ۲۴۰ میلیارد

در جلسه

سفیر شوشتر به گزارش خبر گزاری فارس، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر شوشتر پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار کرد: بودجه جاری و عمرانی شهرداری شوشتر پس از چندین هفته بحث و تبادل نظر در جلسه امروز به بررسی گذاشته شده و میزان آن در ۲۴۰ میلیارد ریال تصویب شده است.

ابراهیم محمودی‌کوهی افزود:‌ بودجه شهرداری شوشتر در سال‌جاری ۱۳۰ میلیارد ریال بود که بر اساس افزایش مصوب شورای چهارم در بخش متمم به ۱۷۰ میلیارد ریال رسیده است.

وی با اشاره به شرایط کنونی بودجه شهرداری شوشتر گفت: بر اساس توافقات انجام شده در شورای اسلامی شهر شوشتر بودجه سال آینده تا ۴۰ درصد دچار افزایش شده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر شوشتر با اشاره به اینکه بودجه شهرداری به سه بخش تصویب شده است، خاطر نشان کرد: در بودجه شهرداری شوشتر دو بخش جاری، عمرانی و اداری تصویب شده است که این سه بخش سرجمع ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار دارند.

وی تاکید کرد: در بودجه‌ریزی باید به مفاد بودجه سال‌جاری توجه می‌شد تا بر اساس میزان تحقق بودجه در سال‌جاری بودجه سال آینده نوشته شود ولی این اتفاق عملا رخ نداد.

محمودی‌کوهی در پایان گفت: باید به نحوی بودجه نوشته شود که بتوان برای تحقق آن برنامه اجرایی تدوین کرد.

افزایش ۴۲ درصدی میزان بودجه در سال ۹۳ به نحوی تحقق این بودجه را با چالش جدی مواجه می‌کند.

شورای اسلامی شهر شوشتر بودجه شهرداری این شهر در سال ۹۳ مبلغ ۲۴۰ میلیارد ریال به تصویب رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خلیل دلاوران سه شنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۶

چه فایده، وقتی که یک ریالش برای آسفالت شهر هزینه نمیشه. معلوم نیست این بودجه ها کجا می رن؟ اگه یک میلیارد از این ۲۴ میلیارد برای آسفالت شهر هزینه می شد، الان وضع شهر اینجور نبود. معلوم نیست توی دهات زندگی می کنیم یا توی شهر؟ این همه چاله و چوله از کجا اومده. معلوم نیست این همه عوارض می دیم کجا میره. به هر صورت سالهاست که هیچ کدوم از این پولها برای آسفالت شهر هزینه نشده. فقط این همه پول رو برای یک چیز هزینه می کنن. درست کردن مانع. مانع که چه باید عرض کرد، باید گفت تپه. به هر صورت که ماشین رو از روش بگذرونی کف ماشین باش برخورد می کنه. و باید سالی ۵۰۰ تومن بدیم برای جلوبندی ماشین هامون

انتخاب سردبیر