به مناسبت بیشت و ششمین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد شوشتر

به گزارش پایگاه خبری سفیر شوشتر به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر ،  جشن اعیاد شعبانیه و بیست و ششمین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر برگزار شد .
در این مراسم خانم پرورش و آقای زرشناس به عنوان مجری از مرکز صدا و سیمای استان حضور داشتند، و ۴ خواننده مطرح نیز به اجرای موسیقی پرداختند که با استقبال میهمانان همراه شد .
تقدیر از هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، و تیم بسکتبال این دانشگاه که مقام نائب قهرمانی مسابقات لیگ دسته یک دانشگاه های آزاد اسلامی کشور را به دست آوردند، از جمله دیگر برنامه ها بود .
در پایان این جشن نیز یک تابلوی سیاه قلم نفیس برای اختصاص به کودکان سرطانی که توسط یکی از دانشجویان این واحد طراحی شده بود، به فروش گذاشته شد .
گفتنی است دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر تنها واحد جامع دانشگاه آزاد اسلامی واقع در جنوب غرب کشور است که دارای ۱۰ هزار دانشجو در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای می‌باشد. در حال حاضر تنها مجری مقطع دکتری حرفه ای در استان خوزستان، واحد جامع شوشتر می باشد .
این دانشگاه در سال ۱۳۶۹ با دو رشته  و ۶۰ دانشجو فعالیت علمی خود را آغاز کرد، که این تعداد دانشجو در سال های بعد به ۲۳۰۰۰ دانشجو افزایش یافت. در سال ۱۳۷۶ دو خوابگاه حضرت زهرا (ع) و حضرت زینب (س) خواهران و سالن ورزشی شیخ محمد تقی شوشتری افتتاح گردید. به ‌دنبال آن درسال ۸۲ دانشکده علوم انسانی (ساختمان امام صادق(ع)) توسط دکتر جاسبی افتتاح و در ادامه عملیات دیگر طرح های عمرانی دانشگاه در سال های بعد؛ همچون سالن غذاخوری (اساتید، دانشجویان برادر و خواهر)، دانشکده فنی و مهندسی، دانشکده کشاورزی، مسجدباقر العلوم(ع)، استخر سرپوشیده و سالن بدنسازی، مجتمع آزمایشگاهی دانشکده کشاورزی، کلینیک دامپزشکی ، مهمانسرای اساتید، ساختمان اداری و ساختمان تحصیلات تکمیلی و… شروع شدند که تمامی آنها تکمیل گردیده و به بهره برداری رسیده است .
دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر دارای پنج دانشکده مصوب، دو مرکز آموزشی و یک آموزشکده وابسته می باشد که عبارتند از :
-۱ 
دانشکده علوم انسانی
-۲ 
دانشکده فنی و مهندسی
دانشکده کشاورزی و دامپزشکی
-۴ 
دانشکده مهندسی علوم آب
-۵ 
دانشکده علوم اجتماعی
-۶ 
آموزشکده فنی و حرفه ای سما
و دو مرکز آموزشی وابسته «دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گتوند» و «دانشگاه آزاد اسلامی مرکز شوش»

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=8180

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: