کد خبر : 1833
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردین 1393 - 15:50
656 views

بهره‌مندی ۹۵ درصدی مناطق اهواز از آب شرب تا پایان سال‌جاری

بهره‌مندی ۹۵ درصدی مناطق اهواز از آب شرب تا پایان سال‌جاری

سرپرست معاونت آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان گفت: تا پایان سال‌جاری ۸۰ درصد از مناطق اهواز از طرح آبرسانی غدیر و ۱۵ درصد از آب شرب طرح آب حیات بهره‌مند می‌شوند. گزارش سفیر شوشتر،عبدالصمد رییس عنوان‌کرد:‌ امسال ۵ قسمت از فاز دوم طرح آب‌رسانی غدیر در استان اجرا می‌شود که یکی بخش‌های مهم آن،

سرپرست معاونت آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان گفت: تا پایان سال‌جاری ۸۰ درصد از مناطق اهواز از طرح آبرسانی غدیر و ۱۵ درصد از آب شرب طرح آب حیات بهره‌مند می‌شوند.

گزارش سفیر شوشتر،عبدالصمد رییس عنوان‌کرد:‌ امسال ۵ قسمت از فاز دوم طرح آب‌رسانی غدیر در استان اجرا می‌شود که یکی بخش‌های مهم آن، آب‌رسانی به تصفیه‌خانه شماره یک اهواز است.

وی افزود: در حال حاضر ۷۰ درصد از مناطق کلان‌شهر اهواز از آب شرب طرح آب‌رسانی غدیر بهره‌مند شده‌اند و با اجرای قسمت دوم فاز دوم این میزان به ۸۰ درصد می‌رسد. همچنین آب شرب بخشی از مناطق کلان‌شهر اهواز از آب حیات شوشتر تأمین می‌شود.

سرپرست معاونت آب‌رسانی سازمان آب و برق خوزستان بیان‌کرد: ‌تکمیل خط دوم انتقال آب به شهرستان‌های خرمشهر نیز از جمله برنامه‌های دیگر امسال است که از این طریق به آبادان نیز آب شرب منتقل خواهد شد.

رییسی اظهارکرد: اعتبارات اجرای قسمت دوم فاز دوم طرح آب‌رسانی غدیر هنوز به طور کامل تأمین نشده و برای اجرای کامل آن ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر