بعضی ها با انتشار بعضی مطالب در فضای مجازی به دنبال چه چیزی هستند؟! شهروندان شوشتر اخبار را از رسانه های رسمی دنبال کنند

بعضی ها با انتشار بعضی مطالب در فضای مجازی به دنبال چه چیزی هستند؟! شهروندان شوشتر اخبار را از رسانه های رسمی دنبال کنند

به گزارش پایگاه خبری سفیر شوشتر، در شامگاه گذشته و شب اربعین امام حسین (ع)متنی توسط شخصی بنام  (ف_م) در فضای مجازی و با اکانت جعلی یک رسانه رسمی در استان خوزستان منتشر شد که روضه امام حسین در شب اربعین و عزاداری را به تشکیل جلسه سیاسی و انتخاباتی قلمداد کرده است. این روضه که همه ساله

به گزارش پایگاه خبری سفیر شوشتر، در شامگاه گذشته و شب اربعین امام حسین (ع)متنی توسط شخصی بنام  (ف_م) در فضای مجازی و با اکانت جعلی یک رسانه رسمی در استان خوزستان منتشر شد که روضه امام حسین در شب اربعین و عزاداری را به تشکیل جلسه سیاسی و انتخاباتی قلمداد کرده است.

این روضه که همه ساله با حضور همه اقوام برگزار می شود امسال با سخنرانی حجت الاسلام سید محمد علی ملائکه و مداحی آقای صانع و حاج آقا فرهنگ، خادم علامه حاج شیخ محمد تقی شوشتری  برگزار شد.

این افراد به دنبال چه چیزی هستند که در این شب عزاداری و روضه اربعین اباعبدالله الحسیندست به انتشار چنین مطالبی می زنند و هدفشان از انتشار این مطالب چیست؟!

این مطلب به اسم این رسانه و با این عنوان در فضای مجازی منتشر شده است در پایگاه خبری شوشان بخوانید:

استارت انتخابات شورای شهر در شوشتر زده شد و…..

در مطلب درج شده چند نکته وجود داشت و آن هم ساخت اکانت جعلی و اسم یک رسانه در نشر این مطلب، شخص انتشار دهنده مطلب هویت آن مشخص نیست و با اسم خانم(ف-م) ارسال کرده است،استفاده از اسم نماینده سابق شوشتر و گتوند با چه هدف و انگیزه ای؟! و….

امام حسین(ع) با قیام خود پیام هایی به انسانها در اعصار مختلف ارائه می­کند قیام حسین مظهر نبرد حق بر علیه باطل بود. قیام الهی بود که هر چه زمان می­گذرد، تبلوری بیشتری پیدا کرده و آموزهای آن روشن تر می ­شود که با دو پیام اشاره می شود.

پیام آزادگی: آزادگی به معنی رهایی از قید و بند اخلاق نیست. آزادی به معنی زیر بار ظلم نرفتن است. از این رو و با توجه به این اصل انسان آزاده با توجه به اصول و باورهای خود زندگی کرده و زمانی که اصول، باورها، حقوق فردی و اجتماعی خود و افراد در ارتباط با وی مورد تعرض قرار بگیرد آرام ننشسته و در برابر ظلم ایشان اعتراض می­کند. از این رو امام حسین(ع) مرگ با عزت را بهتر از حیات ذلیلانه می­داند.

عزّت نفس: یکی از اهداف مهم تربیت این است که انسان به گونه­ای تربیت شود که اعتلای روحی بیابد و خود را از پستی و فرومایگی رها سازد. حرمت، شرافت برای خود قایل شود و بزرگواری خود را در همه حال حفظ نماید. سختی و راحتی و شکست و پیروزی او را به سستی و تباهی نخواهد کشاند و هرگز تن به خواری و زبونی ندهد زیرا مکتب حسین (ع) بر پایه عزّت و کرامت انسانی استوار گشته است.

این موضوع توسط پایگاه خبری سفیر شوشتر پیگری می شود تا برای اذعان عمومی مردم روشنگری شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر