کد خبر : 8926
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اسفند 1396 - 7:37
706 views

بزودی ۱۰ پروژه بهداشتی و درمانی با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان در شهرستان شوشتر افتتاح می شود

بزودی ۱۰ پروژه بهداشتی و درمانی با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان در شهرستان شوشتر افتتاح می شود

به گزارش سفیر شوشتر، فرهاد ابول نژادیان در گفت و گو با خبرنگار خوزپرس در اهواز اظهار داشت: ۱۰ پروژه بهداشتی و درمانی با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان بزودی افتتاح می شود. وی افزود: مهمترین پروژه درمانی شهرستان شوشتر راه اندازی بخش ام آر آی با اعتبار ۶ میلیارد تومان است که بزودی این بخش با حضور

به گزارش سفیر شوشتر، فرهاد ابول نژادیان در گفت و گو با خبرنگار خوزپرس در اهواز اظهار داشت: ۱۰ پروژه بهداشتی و درمانی با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان بزودی افتتاح می شود.

وی افزود: مهمترین پروژه درمانی شهرستان شوشتر راه اندازی بخش ام آر آی با اعتبار ۶ میلیارد تومان است که بزودی این بخش با حضور مقامات وزارتی و استانی افتتاح می شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر بیان کرد: این دستگاه ام آر آی یکی از مجهز ترین و پیشرفته ترین دستگاه های عکس برداری است که از نوع ۵/۱ تسلا می باشد که در حال حاضر آماده بهره برداری و بزودی در بیمارستان خاتم الا انبیا(ص) افتتاح می شود.

وی با اشاره به راه اندازی بخش شماره ۲ مراقبت های ویژه نوزادان (( NICU 2 گفت: بخش مراقبت های ویژه شماره ۲ نوزادان بیمارستان الهادی(ع) با اعتبار یک میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان بزودی افتتاح می شود.

ابول نژادیان تصریح کرد: بخش اول مراقبت های ویژه نوزادان اسفند ماه سال گذشته با حضور وزیر بهداشت و درمان افتتاح شده بود که این بخش نقش بسزای در کاهش مرگ و میر نوزادان و اعزام بیماران به شهرهای اطراف را داشته است.

وی به راه اندازی مرکز خدمات جامع سلامت روستایی شهید نور محمدی اشاره کرد و گفت: مرکز خدمات جامع سلامت روستایی شهید نور محمدی با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان به مساحت ۵۰۰ متر مربع آماده ارائه خدمات مطلوب در این روستا است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشترافزود: با برنامه ریزی انجام شده ۴ پایگاه سلامت هر کدام به مساحت ۲۷۵ متر با اعتبار یک  میلیارد و ۴۰۰  میلیون تومان در دو منطقه فرهنگ شهر و دروازه و دو شهر سرداران و شرافت نیز ساخته و بزودی افتتاح می شود.

ابول نژادیان با اشاره به دیگر پروژه های دانشکده علوم پزشکی شوشتر خاطر نشان کرد: پروژه خانه بهداشت روستای کرائی و بازسازی مرکز خدمات جامع سلامت شهرک اندیشه و دکل های  اینترنتی مراکز و خانه های بهداشتی نیز با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بزودی افتتاح می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر