کد خبر : 4270
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 شهریور 1393 - 13:07
664 views

برگزاری سالگشت ثبت جهانی سازه های آبی شوشتر

برگزاری سالگشت ثبت جهانی سازه های آبی شوشتر

عضو فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی از برگزاری مراسم سالگشت ثبت جهانی سازه های آبی شوشتر در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور خبر داد. به گزارش سفیر شوشتر، سید محمد سادات ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت گفت:فردا دوشنبه -سی و یکم شهریور- مراسمی به مناسبت سالگشت ثبت جهانی سازه

عضو فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی از برگزاری مراسم سالگشت ثبت جهانی سازه های آبی شوشتر در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور خبر داد.

به گزارش سفیر شوشتر، سید محمد سادات ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت گفت:فردا دوشنبه -سی و یکم شهریور- مراسمی به مناسبت سالگشت ثبت جهانی سازه های آبی شوشتر در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور برگزار می شود.

نماینده شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این مراسم با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور، فرماندار شهرستان شوشتر، اعضای شورای شهر شوشتر، انجمن دوستداران میراث فرهنگی شهرستان شوشتر برگزار خواهد شد.

سادات ابراهیمی تاکید کردند: شهرستان شوشتر در بخش گردشگری از ظرفیت بالایی برخوردار است که از این ظرفیت باید به نحو مطلوب استفاده شود.

وی ادامه داد: با توجه به وجود جاذبه‌های گردشگری متعدد در شهرستان شوشتر جذب سرمایه‌گذار در راستای توسعه اقتصادی و گردشگری از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه با توسعه گردشگری در شهرستان شاهد توسعه اقتصادی و اشتغال‌‌‌زایی در منطقه خواهیم بود.

عضو فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی تصریح کردند: بناهای تاریخی تأثیر زیادی بر هویت کشورها می‌تواند داشته باشد و باید در جهت حفظ آنها کوشا باشیم.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: شرایط گردشگری در کشور باید به گونه ای مهیا شود که سفر در سبد خانوار نهادینه و سفرهای انفرادی و بی برنامه به سمت سفرهای گروهی و برنامه ریزی شده سوق یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر