کد خبر : 3056
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 تیر 1393 - 13:03
636 views

برپایی نمایشگاه دائمی کتاب‌های مناسبتی در شوشتر

برپایی نمایشگاه دائمی کتاب‌های مناسبتی در شوشتر

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شوشتر از اجرای طرح نمایشگاه دائمی کتاب‌های مناسبتی در کتابخانه شهید شرافت این شهرستان خبر داد.  به گزارش سفیر شوشتر، معصومه نیک‌فرد امروز اظهار کرد: طرح نمایشگاه دائمی کتاب‌های مناسبتی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و آشنایی مراجعه‌کنندگان با کتاب‌های کتابخانه عمومی در این شهرستان برگزار می‌شود. وی افزود:

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شوشتر از اجرای طرح نمایشگاه دائمی کتاب‌های مناسبتی در کتابخانه شهید شرافت این شهرستان خبر داد. 

به گزارش سفیر شوشتر، معصومه نیک‌فرد امروز اظهار کرد: طرح نمایشگاه دائمی کتاب‌های مناسبتی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و آشنایی مراجعه‌کنندگان با کتاب‌های کتابخانه عمومی در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: طرح کتاب‌های مناسبتی توسط خانم برمکی از کتابداران شهرستان شوشتر در کتابخانه شهید شرافت این شهرستان اجرا خواهد شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شوشتر اضافه کرد: در این طرح کتاب‌های مرتبط با مناسبت آن هفته در معرض دید مراجعه‌کنندگان قرار می‌گیرد و هم می‌توان اعضا را با مناسبت‌های ملی و مذهبی هر هفته آشنا کرد و هم کتاب‌های مرتبط با آن موضوع را در اختیار آنها قرار داد تا بتوانند اطلاعات خود را راجع به آن موضوع افزایش دهند.

وی گفت: مراجعه‌کنندگان به کتابخانه‌های عمومی می‌توانند کتاب‌هایی که در نمایشگاه ارائه می‌شود را به امانت برده و پس از استفاده به کتابخانه بازگردانند.

نیک‌فرد ادامه داد: ارائه طرح‌ها و پیشنهادات در خصوص راهکارهای ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در شهرستان نشانه پویایی و فعال بودن کتابداران و کتابخانه‌های عمومی شهرستان است و باید از این ظرفیت در راستای ارتقای فرهنگ کتابخوانی و همچنین فرهنگ عمومی شهرستان بهره برد.

وی در پایان عنوان کرد: همه طرح‌ها و پیشنهاداتی که توسط هر فرد و شخصی از عموم مردم شهرستان ارائه شود، در اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت قابلیت اجرایی، در شهرستان اجرا خواهد شد.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر