کد خبر : 2505
تاریخ انتشار : شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 7:55
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای برنامه ی زمان بندی امتحانات خردادماه انجمن خوشنویسان اعلام شد بسته هستند
627 views

برنامه ی زمان بندی امتحانات خردادماه انجمن خوشنویسان اعلام شد

برنامه ی زمان بندی امتحانات خردادماه انجمن خوشنویسان اعلام شد

به گزارش سفیر شوشتر، رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر اعلام کرد: آزمونهای مقاطع مقدماتی ، متوسط و کتابت عالی و ممتاز در روز پنجشنبه ۱ خردادماه به ترتیب از ساعت ۱۴ تا ۱۵ ، ۱۵:۳۰ تا ۱۶:۳۰ و از ۱۷ تا ۱۹ بعداز ظهر برگزار خواهد شد. وی افزود: آزمون هایی هم

به گزارش سفیر شوشتر، رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر اعلام کرد: آزمونهای مقاطع مقدماتی ، متوسط و کتابت عالی و ممتاز در روز پنجشنبه ۱ خردادماه به ترتیب از ساعت ۱۴ تا ۱۵ ، ۱۵:۳۰ تا ۱۶:۳۰ و از ۱۷ تا ۱۹ بعداز ظهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: آزمون هایی هم که در روز جمعه ۲ خرداد ۹۳ برگزار خواهد شد اختصاص دارد به خطوط نستعلیق عالی که از ۸:۳۰ تا ۱۰:۳۰ ، نستعلیق ممتاز از ۱۱ تا ۱۳ ، آزمون خوش از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ و خط دوم عالی و ممتاز هم از ساعت ۱۷ الی ۱۹ برگزار می گردد.

وی تصریح کرد: براساس دستورالعمل امتحانات ، پس از زمان شروع تعیین شده در جدول زمان بندی، درهای ورود به جلسات بلافاصله بسته خواهد شد و هنرجویانی که تأخیر داشته باشند مورد پذیرش قرار نخواهند گرفت.

گفتنی است محل برگزاری امتحانات انجمن خوشنویسان، در فرهنگسرای اندیشه جنب پارک بعثت و در محل دفتر انجمن خوشنویسان شوشتر برگزار می گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

انتخاب سردبیر