کد خبر : 7147
تاریخ انتشار : شنبه 17 مرداد 1394 - 9:31
651 views

برنامه‌های استقبال از شهدای غواص در شوشتر تشریح شد

برنامه‌های استقبال از شهدای غواص در شوشتر تشریح شد

به گزارش سفیر شوشتر، حیدر نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: تمام تمهیدات لازم جهت استقبال، وداع و بدرقه‌  پیکر شهیدان غواص کربلای ۴ تازه تفحص شده در شوشتر فراهم شده است. وی افزود:  ۳۷ شهید تازه تفحص شده امروز ساعت ۱۹ شهرستان شوشتر را عطر آگین می‌کنند. فرماندار شوشتربیان کرد:

به گزارش سفیر شوشتر، حیدر نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: تمام تمهیدات لازم جهت استقبال، وداع و بدرقه‌  پیکر شهیدان غواص کربلای ۴ تازه تفحص شده در شوشتر فراهم شده است.

وی افزود:  ۳۷ شهید تازه تفحص شده امروز ساعت ۱۹ شهرستان شوشتر را عطر آگین می‌کنند.

فرماندار شوشتربیان کرد: مراسم استقبال از این شهیدان از بلوار امام حسین (ع) _ پل شهید سردار کجباف _ میدان پاسداران _ چهارراه شهید رجایی تا میدان امام زاده عبدالله به صورت پیاده بوده است.

فرماندار شوشتربا اشاره به شناسایی ۶ نفر از این شهیدان بیان کرد: این شهیدان در عملیات کربلای ۴ و همه غواص بودند و ۴ شهید از شهرستان اهواز و ۱ نفر از شهرستان دزفول و یک نفر از رامشیر شناسایی شده است.

وی گفت: بیش از ۱۰ ایستگاه صلواتی در مسیر حرکت مردم برپا شده است.

نجفی تصریح کرد: بعد نماز مغرب و عشا در جوار شهدای گمنام در شهرستان شوشتر مراسمی با سخنرانی آیت الله شفیعی برگزار می‌شود.

فرماندار شوشتر عنوان کرد: از مردم دعوت شده است که در مراسم استقبال، مشایعت وداع و بدرقه‌  پیکر شهیدان غواص شرکت کند زیرا شهرستان شوشتر شهر دارالمؤمنین و میزبان این شهیدان هستند و تا فردا ساعت ۱۰ صبح از شهرستان شوشتر خارج می‌شوند.

انتهای پیام/ ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر