کد خبر : 2751
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 خرداد 1393 - 8:40
633 views

برخورد شدید پراید بامینی بوس یک کشته بر جای گذاشت

برخورد شدید پراید بامینی بوس یک کشته بر جای گذاشت

صبح امروز مقارن ساعت۷:۱۰دقیقه برخورد یکدستگاه سواری پراید و یک دستگاه مینی بوس در محور دزفول به مجتمع کشت و صنعت کارون یک کشته برجای گذاشت. به گزارش سفیر شوشتر، در این سانحه راننده خودرو پراید که از کارشناسان واحد کشاورزی  کشت و صنعت کارون و عازم محل کاربود  به علت شدت برخورد ،از شیشه

صبح امروز مقارن ساعت۷:۱۰دقیقه برخورد یکدستگاه سواری پراید و یک دستگاه مینی بوس در محور دزفول به مجتمع کشت و صنعت کارون یک کشته برجای گذاشت.

به گزارش سفیر شوشتر، در این سانحه راننده خودرو پراید که از کارشناسان واحد کشاورزی  کشت و صنعت کارون و عازم محل کاربود  به علت شدت برخورد ،از شیشه جلو به بیرون پرتاب شد و جان خود را در محل حادثه از دست داد. به گفته شاهدان عینی راننده پراید پس از حادثه زنده به نظر می رسید اما عدم ایستگاه امداد و نجات(اورژانس۱۱۵) در محور مذکور،آمبولانس ۱۱۵ به علت بعد مسافت نتوانست به موقع خودرا به مصدوم برساند و در نتیجه مصدوم حادثه پیش از در یافت کمک های اولیه فوت نمود.

البته اشاره به نبود پایگاه امداد و نجات در منطقه  به این معنا نیست که پرسنل خدوم فوریت های پزشکی وظایف خودرا به درستی انجان نمی دهند بلکه  عدم پایگاه امداد و نجات در محورهای پرتردد این مجتمع عظیم ملی از سمت شوشتر،دزفول،گتوند و شوش به کرار مشکلات مشابهی را برای مصدومان حوادث جاده ای و غیره بوجود آورده است.

در نتیجه پیشنهاد میگردد مسئولین  زیربط در جهت احداث پایگاه امداد و نجات جاده ای(۱۱۵) در مکانی مناسب،  پیرامون این مجتمع تولیدی، که همه روزه افزون بر ۲۰ هزار نفر کارگر برای حضور در محل کار؛محورهای مواصلاتی این شرکت را طی می نمایند، از خود اهتمام بیشتری بعمل آورند.

نویسنده:جهانگیر ترکستانی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر