برای سومین سال پیاپی ظرفیت اسمی تولید شکر شکسته شد

به گزارش پایگاه خبری سفیرشوشتر، مدیرعامل کشت و صنعت امام خمینی (ره) در مراسمی که بمناسبت سالروز کارگر در سالن شکر کارخانه این شرکت برگزار شد گفت: نیاز کشور ما در حال حاضر به کار و تلاش مضاعف غیرقابل انکار است، همانطور که رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال ۱۴۰۲ نیز مانند یک دهه گذشته به مسائل اقتصادی و کار اشاره داشته است.

وی افزود: کشت و صنعت امام خمینی (ره) توانست به طور مستمر در جشنواره‌های کار و کارگری مختلف همواره نمایندگانی را معرفی کرده که برنده جوایز و صاحب افتخار شوند، از جمله آنها یکی از کارکنان بخش کشاورزی آقای سلطان کاظمی بوده که توانست در سال جاری مقام کارگر نمونه ملی را از آن خود کند و در دیدار اخیر رهبر انقلاب با کارگران نیز به نمایندگی از کلیه پرسنل شرکت حضور داشته است.

مدیرعامل این واحد تولیدی گفت: توجه به مسائل حقوق و معیشت، بهداشت و آموزش کارکنان از اولویت‌های مهم این شرکت است که سعی شده در سنوات گذشته به آنها توجه بیشتری شود.

عصاره نژاد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمام کارگرانی که در قید حیات نیستند بیان کرد: یاد شهید مهندس قنبری را زنده نگه داریم که ناجوانمردانه و طی یک اقدام غیرانسانی شهید شد و از بین ما و همکاران پر کشید، امیدواریم با اولیای خدا محشور باشد.

عصاره نژاد تاکید کرد: برای سومین سال پیاپی ظرفیت اسمی تولید شکر در این کشت و صنعت شکسته شد و رکورد دیگر توسط کارگران و تمام پرسنل بجا گذاشته شد.

مدیرعامل در این خصوص افزود: توانستیم با تلاش شبانه روزی پرسنل ۱۱۰ هزار تن شکر تولید کنیم که این در نوع خود کم نظیر است.

در پایان این مراسم به نفرات و کارگران برگزیده واحدهای مختلف کشاورزی، صنعت و پشتیبانی با اهدای جوایز و لوح یادبود بابت تلاش های یکساله آنان توسط مسئولین تقدیر بعمل آمد.

در این مراسم سرگرد شریعت پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر، سرپرست اداره کار و رفاه اجتماعی نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=10787

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: