برای اجرای طرح پل ملاصدرای شوشتر نیازمند اعتبار ویژه‌ای هستیم

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر از تهیه طرح مطالعاتی و نقشه‌های اجرایی پل ملاصدرای شوشتر خبر داد و گفت: برای اجرای طرح پل ملاصدرای شوشتر نیازمند اعتبار ویژه‌ای هستیم. 

به گزارش سفیر شوشتر، غلام سلطانیان اظهار کرد: در ماه‌های گذشته برای اجرای پل ملاصدرا مناقصه‌ای برگزار شد و پیمانکاری نیز با هزینه یک میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال تعیین شد.

وی با اشاره به مشکلاتی که در اجرای این پل بوجود آمد افزود: شرکت مهندسان مشاور هگزا طرح این پل را مورد بررسی مجدد قرار دادند و طرحی جدید برای اجرا پیشنهاد کردند که در شرایط کنونی برای اجرای این پل ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار مورد نیاز است.

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر تاکید کرد: در حال بررسی هستیم که نحوه ایجاد ارتباط میان قرارداد منعقد شده اولیه با طرح دومی به چه نحوی باشد و اجرای این طرح در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به محل تامین اعتبار ساخت این پل تاکید کرد: برای ساخت این پل قرار است اعتبارات از محل بودجه جاری شهرداری تامین شود و در تلاش هستم تا برای این مهم مشکل خاصی رخ ندهد.

سلطانیان افزود: اجرای پل ملاصدرا می‌تواند مشکلات ترافیکی و دسترسی از میدان امام حسین (ع) تا فرهنگ‌شهر را به شوشترنو برطرف کند و به این دلیل شورای اسلامی شهر به جد دنبال اجرای این پل است.

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر خاطرنشان کرد: در این مسیر سیلاب وجود ندارد و مشکل خاصی از نظر ارتفاع آب سیلاب نیست ولی برای رفع نگرانی‌های برخی کارشناسان بنا شده که این طرح در شرکت مهندسان هگزا نیز باز بررسی شود که نتیجه بررسی‌ها به شورای اسلامی شهر ابلاغ شده است.

منبع:فارس

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=2451

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: