کد خبر : 9296
تاریخ انتشار : شنبه 10 آذر 1397 - 10:29
727 views

باید‌ها و نباید‌های انتخاب شهردارشوشتر

باید‌ها و نباید‌های انتخاب شهردارشوشتر

به گزارش سفیر شوشتر، از آنجایی که مهمترین کار شورا انتخاب شهردار است، در روزهای گذشته بصورت غیر رسمی در محافل و برخی رسانه ها زمزمه های انتخاب شهردار شوشتر به گوش می‌رسد، که توجه به آنها می توان سطح توقع این شورا را بنحوی سنجش کرد. از مهم‌ترین گزینه های شهرداری شوشتر در حال

به گزارش سفیر شوشتر، از آنجایی که مهمترین کار شورا انتخاب شهردار است، در روزهای گذشته بصورت غیر رسمی در محافل و برخی رسانه ها زمزمه های انتخاب شهردار شوشتر به گوش می‌رسد، که توجه به آنها می توان سطح توقع این شورا را بنحوی سنجش کرد.
از مهم‌ترین گزینه های شهرداری شوشتر در حال حاضر می‌توان به عباس اسکندری، سیدسعید باب المراد، ابراهیم تقی پور، کاوه فتحی و … نام برد، که در مجال بعدی به تفصیل به معرفی و سوابق این گزینه‌ها خواهیم پرداخت.
در دوره شورای شهر پنجم تا کنون ۲ شهردار تغییر کرده و ۲ سرپرست موقت معرفی شده و این شورا در تکاپو‌ برای انتخاب سومین شهردار است، که توجه به اسامی نامزد‌های این تصدی می توان سطح توقع این شورا را بنحوی سنجش کرد.
پیش از این عبدالنبی شیربیگی نزدیک به ۶ ماه شهردار شوشتر بود و‌ در کمال تعجب از سِمت خود استعفا کرد، وی در استعفانامه خود کسالت و مشکلات شخصی را دلیل ترک شوشتر عنوان کرده بود که به زعم کارشناسان و فعالان اجتماعی کمی دور از واقعیت است.
شهرداری شوشتر در حال حاضر نزدیک به ۱۰۰۰ میلیارد ریال بدهی انباشته، پروژه زیرگذر که تبدیل به معزل اجتماعی شده است، حقوق معوقه پرسنل، دخالت‌های گوناگون در امورات یومیه شهری دست و پنجه نرم می‌کند.
با توجه به شرایط منطقه ای و محلی شهر شوشتر قطعا شهردار مورد نظر شورا جدای از پارامترهای تخصصی بایستی قدرت چانه زنی و ارتباطات بسیار ویژه ای با مسئولین شهرستانی ، استانی و ملی برای جذب اعتبارات ملی و استانی داشته باشد .
در روزهای آینده جزئیات بیشتری در خصوص انتخاب شهردار آینده شوشتر در اختیار خوانندگان سفیرشوشتر قرار خواهد گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر