ایجاداتاق فکر برای اجرای کارهای فرهنگی هنری در شوشتر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر گفت: پیش از انجام کلیه ی کارهای فرهنگی هنری ، با صاحبنظران و اهالی فرهنگ و هنر ، نشست هایی برگزار می کنیم تا وضعیت شفاف و منطقی تری از تصمیم گیری ها در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در شهرستان را منعکس نماییم.

به گزارش سفیر شوشتر، علی بهرامی در جلسه ای که به منظور برنامه ریزی برای برنامه های دهه ی فجر با حضور رئیس انجمن نمایش و مسئولین گروه های تئاتر در محل اداره برگزار گردید گفت: بخش مهمی از جریانهای فرهنگی و هنری از آنجا که توسط هنرمندان شکل و گسترش پیدا می کند می بایست توسط همان افراد هم مدیریت شود که این امر هم خوشبختانه در دستورکار دولت تدبیر و امید قراردارد.

وی گفت: پنج گروه هنری در شوشتر شامل ایران زمین، میثاق، هفت،ترنج و سلاسل آمادگی خود را برای اجرای نمایش طنز در دهه ی فجر اعلام کردند که از همین هفته تمرینات خود را در محل تالار فرهنگ این اداره شروع خواهند نمود.

بهرامی در راستای حمایت از گروه های هنری گفت: علاوه بر تالار فرهنگ ، دوسالن نمایش در سینما آبشار هم برای اجرای گروههای نمایش هماهنگ گردیده که با برنامه ریزی ، در اختیار انجمن نمایش قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=5414

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: