کد خبر : 561
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 اسفند 1392 - 11:48
578 views

ایران – کویت؛ پیش درآمد جام جهانی

ایران – کویت؛ پیش درآمد جام جهانی

مرحله مقدماتی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا فردا با برگزاری یک دیدار تشریفاتی بین تیم‌های ملی فوتبال ایران و کویت از گروه دوم این رقابت‌ها در حالی پیگیری می‌شود که این دو تیم پیش از این، صعود خود به رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را قطعی کرده‌اند. سفیرشوشتر(WWW.SAFIRSHUSHTAR.IR): به نقل از فارس، تیم ملی ایران پیش

مرحله مقدماتی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا فردا با برگزاری یک دیدار تشریفاتی بین تیم‌های ملی فوتبال ایران و کویت از گروه دوم این رقابت‌ها در حالی پیگیری می‌شود که این دو تیم پیش از این، صعود خود به رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را قطعی کرده‌اند.

سفیرشوشتر(WWW.SAFIRSHUSHTAR.IR):

به نقل از فارس، تیم ملی ایران پیش از این و در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا با برتری ۴ بر یک در خانه لبنان و در دیداری که به خاطر حواشی ناشی از انفجار بمب در روز مسابقه در بیروت، بدون تماشاگر برگزار شد، توانست بلیت استرالیا را برای خود اوکی کرده و راهی جام ملت‌‌های آسیا شود.

کویتی‌ها نیز در همین روز با برتری خانگی ۳ بر یک مقابل تایلند صعود خود را یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها به همراه ایران قطعی کردند تا به این ترتیب هر دو دیدار پایانی گروه دوم این رقابت‌ها جنبه تشریفاتی داشته باشد.

**پیش درآمد جام‌جهانی و آخرین فرصت

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران که پس از قطعی کردن صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل و در دور جدید آماده‌سازی این تیم در فاصله تقریبی ۱۰۰ روز مانده به جام جهانی هنوز تیمش را در هیچ دیدار تدارکاتی در معرض آزمایش نگذاشته است، بهترین فرصت را دارد تا به دیدار تشریفاتی فردا به مانند یک دیدار دوستانه و تدارکاتی نگاه کند و برنامه‌های تاکتیکی‌اش را در این دیدار مورد ارزیابی قرار دهد، هرچند که سرمربی تیم ملی صراحتاً اعلام کرده است در این دیدار آخرین فرصت را به نفرات جدید و جوان‌تر برای نشان دادن خود، خواهد داد تا به این ترتیب هفته پایانی رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا برای تیم ملی ایران پیش درآمد حضور این تیم در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل باشد.

دو تیم ایران و کویت در دیدار رفت که در کویت برگزار شد در دیداری که مسعود شجاعی برای کشورمان گلزنی کرد، با نتیجه تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند.

**ایران ۱۶ – کویت ۸

دو تیم ایران و کویت در حالی فردا در تاریخچه رویارویی‌های خود برای سی‌وهفتمین‌بار به مصاف هم می‌روند که تا پیش از این در ۳۶ دیدار برگزار شده ۱۶ برد برای کشورمان، ۸ برد برای کویتی‌ها و ۱۲ تساوی برای این دو تیم به ثبت رسیده است. در این بین نیز ۷۶ گل برای دو تیم به ثمر رسیده که سهم ایران ۴۴ گل و سهم کویتی‌ها نیز ۳۲ گل بوده است.

این دیدار از ساعت ۱۷:۳۰ دوشنبه دوازدهم اسفند ماه به میزبانی ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود.

سایر دیدارهای هفته پایانی مقدماتی جام ملت‌های آسیا روز چهارشنبه برگزار می‌شود تا تکلیف سایر تیم‌های صعود کننده به جام ملت‌ها در این روز مشخص شود.

رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۵ (بهمن ماه ۱۳۹۳) به میزبانی کشور استرالیا برگزار می‌شود و تیم ملی کشورمان به همراه ۱۵ کشور دیگر در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

منبع:سایت رسمی فدراسون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر