کد خبر : 3768
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1393 - 11:32
630 views

انسداد خط آهن سراسری در ایستگاه تنگ ۵ محدوده خوزستان/ ۵۰ اتوبوس از لرستان مسافران را منتقل می کنند

انسداد خط آهن سراسری در ایستگاه تنگ ۵ محدوده خوزستان/ ۵۰ اتوبوس از لرستان مسافران را منتقل می کنند

روز گذشته با خروج دو واگن از قطار باری در داخل تونل محدوده بین بلاک تنگ ۵ و تنگ ۷ در راه آهن ناحیه زاگرس محور ریلی جنوب مسدود شد. به گزارش سفیر شوشتر، مطابق اعلام راه آهن جمهوری اسلامی ایران به واسطه باری بودن این قطار و قرار داشتن آن در داخل تونل عملیات

روز گذشته با خروج دو واگن از قطار باری در داخل تونل محدوده بین بلاک تنگ ۵ و تنگ ۷ در راه آهن ناحیه زاگرس محور ریلی جنوب مسدود شد.

به گزارش سفیر شوشتر، مطابق اعلام راه آهن جمهوری اسلامی ایران به واسطه باری بودن این قطار و قرار داشتن آن در داخل تونل عملیات بازگشایی آن زمان‌بر خواهد بود و هم اکنون مامورین فنی و مدیران راه آهن در تلاش برای آزاد سازی خط هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان در این رابطه گفت: به دنبال وقوع این حادثه انسداد خط آهن در ایستگاه تنگ پنج در محدوده استان خوزستان برخی از قطارها در ایستگاه شهر دورود مجبور به توقف شدند.

رضا آریایی ادامه داد: در این راستا بامداد امروز سه شنبه با همکاری اداره کل حمل و نقل و پایانه های لرستان، اداره کل راه آهن لرستان و فرمانداری شهرستان دورود ۵۰ دستگاه اتوبوس از استان لرستان برای انتقال مسافران قطارهای متوقف شده به اهواز اختصاص یافت.

وی تصریح کرد: کار اعزام اتوبوس ها و انتقال مسافران بامداد امروز صورت گرفت.

بنابر این گزارش به دنبال وقع این سانحه در خط ریلی جنوب، راه آهن جمهوری اسلامی ایران ضمن عذرخواهی از مردم، به منظور رعایت مسائل ایمنی و کاهش ریسک های احتمالی ، قطارهای فوق العاده ۴ اهواز به تهران با شماره ۱۳۳ و قطار شوشتر – اندیمشک – مشهد  به شماره ۱۸۶ را از برنامه مورخ ۲۰ مرداد و قطار فوق العاده اول اهواز تهران به شماره ۱۱۹ از برنامه مورخ ۲۱ مرداد راحذف کرده است.

مسافرین می توانند ظرف مدت یک ماه با مراجعه به آژانسهای فروش بلیط نسبت به استرداد۱۰۰ درصد وجه بلیط  خود اقدام کنند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر