کد خبر : 7002
تاریخ انتشار : جمعه 19 تیر 1394 - 6:51
639 views

انسداد حساب ۵۰ شرکت خوزستان در صورت عدم پرداخت مطالبات آموزش و پرورش

انسداد حساب ۵۰ شرکت خوزستان در صورت عدم پرداخت مطالبات آموزش و پرورش

به گزارش سفیر شوشتر، محمد تقی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: از سال ۷۱ به بعد مطالبات ۲ درصد عوارض شرکت‌ها و کارخانجات به  آموزش و پرورش استان خوزستان پرداخت نشده است. وی افزود: این مطالبات بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان بوده که تاکنون از سوی مدیران قبلی پیگیری نشده

به گزارش سفیر شوشتر، محمد تقی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: از سال ۷۱ به بعد مطالبات ۲ درصد عوارض شرکت‌ها و کارخانجات به  آموزش و پرورش استان خوزستان پرداخت نشده است.

وی افزود: این مطالبات بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان بوده که تاکنون از سوی مدیران قبلی پیگیری نشده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اقدامات انجام شده بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده اسناد و مدارک مستند را از دیوان محاسبات گرفته شده و به اطلاع کارخانجات و شرکت‌های استان رسانده شده است.

وی گفت: با پیگیری یک ساله مدیریت آموزش و پرورش استان خوزستان دیروز در جلسه شورای آموزش و پرورش دیروز مطرح شد و دستور اجرایی شدن پرداخت مطالبات صادر شد.

تقی زاده گفت: حساب تمامی شرکت‌هایی که مطالبات خود را به آموزش و پرورش پرداخت نکرده‌اند بعد از مهلت یک هفته‌ای به دستور استاندار خوزستان مسدود می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: بیش از ۵۰ شرکت در استان خوزستان بدهکار آموزش و پرورش بوده که حساب این شرکت‌ها مسدود  و باید در مهلت مقرر مطالبات پرداخت شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر