کد خبر : 8461
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 مرداد 1395 - 14:23
749 views

انجام آزمایشات پیش از ازدواج با تعرفه دولتی در شوشتر انجام می شود

انجام آزمایشات پیش از ازدواج با تعرفه دولتی در شوشتر انجام می شود

به گزارش سفیر شوشتر، دکتر فرهاد ابول نژادیان در گفت و گو با خبرنگار خوزپرس در شوشتر اظهار داشت: در راستای طرح تحول سلامت انجام آزمایشات پیش از ازدواج با تعرفه‌های دولتی برای اولین بار در شهرستان شوشتر انجام می‌شود. وی افزود: با کمک همکاران توانستیم آزمایشگاه مرکز جامع سلامت شماره ۴ شهرستان  شوشتر را با مجهز

به گزارش سفیر شوشتر، دکتر فرهاد ابول نژادیان در گفت و گو با خبرنگار خوزپرس در شوشتر اظهار داشت: در راستای طرح تحول سلامت انجام آزمایشات پیش از ازدواج با تعرفه‌های دولتی برای اولین بار در شهرستان شوشتر انجام می‌شود.

وی افزود: با کمک همکاران توانستیم آزمایشگاه مرکز جامع سلامت شماره ۴ شهرستان  شوشتر را با مجهز کردن دستگاه‌های جدید و باکیفیت بسیار بالا جهت انجام این گونه از آزمایشات راه اندازی کنیم.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر بیان کرد: پیش از این انجام چنین آزمایشاتی تنها در آزمایشگاه‌های خصوصی و با هزینه بالا انجاممی‌شد که این گام در رستای خدمت رسانی به مردم شوشتر انجام شده است.

 ابول نژادیان تصریح کرد: هزینه افتتاح و راه اندازی این بخش بالغ بر ۷ میلیارد ریال است که در حال حاضر تمام آزمایشات مربوط بهمزدوجین همراه با مشاوره‌های پیش از ازدواج در این مرکز با تعرفه دولتی که یک سوم هزینه بخش خصوصی است انجام می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر