کد خبر : 7569
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مهر 1394 - 5:47
709 views

انتخاب گزینشی خبرنگاران از سوی کشت و صنعت های شوشتر

انتخاب گزینشی خبرنگاران از سوی کشت و صنعت های شوشتر

مراسم برداشت محصول دو شرکت کشت و صنعت حومه شوشتر با کج سلیقگی  و بدون حضور خبرنگاران محلی شوشتر برگزار شد. هر ساله اواخر مهرماه مزارع زمین‌های کشاورزی شرکت‌های کشت و صنعت شوشتر آماده برداشت نیشکر این محصول استراتژیک هستند، این دو شرکت (کشت و صنعت کارون و امام خمینی (ره)) در حالی در اراضی و

مراسم برداشت محصول دو شرکت کشت و صنعت حومه شوشتر با کج سلیقگی  و بدون حضور خبرنگاران محلی شوشتر برگزار شد.

هر ساله اواخر مهرماه مزارع زمین‌های کشاورزی شرکت‌های کشت و صنعت شوشتر آماده برداشت نیشکر این محصول استراتژیک هستند،

این دو شرکت (کشت و صنعت کارون و امام خمینی (ره)) در حالی در اراضی و زمین‌های کشاورزی شوشتر مشغول عملیات کاشت داشت و برداشت هستند که نزدیک به ۷۰ هزار هکتار سطح زیر کشت خود را در اراضی شوشتر دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سفیرشوشتر ، مراسم برداشت محصول در کشت و صنعت کارون  با هماهنگی و دعوت یکی از خبرنگاران گزینش شده در حالی برگزار شد که این موضوع سبب اعتراض و ناراحتی برخی از اصحاب رسانه شوشتر شد ، انتخاب گزینشی اصحاب رسانه در این مراسم تا جایی بود که حتی برخی روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های رسمی کشور دعوت نشده بودند.

شرکت کشت و صنعت امام خمینی (ره) از این نیز پا را فراتر گذاشته و حتی یک نفر از خبر نگاران شوشتر را آن هم به‌صورت گزینشی دعوت نکرد و جای بسی تأمل دارد که شهر شوشتر که در انتصاب مدیران ارشد محروم و استخدام نیروی انسانی محروم و به تازگی از حضور خبرنگاران پرسش گر نیز محروم شده به صورت نا خودآگاه این بیت شعر در ذهن نویسنده تداعی می‌شود که:

هر دم از این باغ بری می‌رسد                                 تازه‌تر از تازه‌تری می‌رسد

انتخاب گزینشی این احتمال را در ذهن رسانه‌ها و مخاطبین آن‌ها به وجود می‌آورد که شاید مسئولین ذی‌ربط نسبت به پاسخ گویی عملکرد خود و دستگاه متبوعش نگرانی داشته و چون می‌داند ممکن است برخی رسانه‌ها نسبت کم کاری‌های صورت گرفته مطالبه کنند با دعوت گزینشی از پاسخ به رسانه‌های پرسش گر فرار کند.

آنچه واضح است اینکه مسئولین شهرستان شوشتر باید برای به کار گیری رسانه‌ها و نقش آنها در فراهم شدن بستر فرهنگی و اقتصادی جامعه در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را «دولت و ملّت، همدلی و هم‌زبانی» نامیده‌اند همکاری و تعامل بیشتری داشته باشند.

به هر ترتیب عدم احترام به اصحاب رسانه برای اولین بار نیست که در شهرستان شوشتر و کشت و صنعت های تابعه این شهرستان اتفاق می افتد در حالی که این نوع برخورد و عملکرد شایسته یک مدیر و مسئول نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

موسوی شنبه , ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰

شما برای رضای خدا سوال می کنید ولی اقایی که میارن برای رضای خودشون سوال میکنه

ممدعلی دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹

هرکی ازخوبی شمامیگه نظرش چاپ میشه الحق که خوب دعوتتون نکردن دستشون دردنکند

انتخاب سردبیر