امسال۸۹ هزار تن شکر در کشت و صنعت امام خمینی (ره) تولید شد

ناصر مجدی ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل زحمت کش شرکت امام خمینی (ره) درباره روز کارگر و جانباز در گفت و گو با خبرنگار سفیر شوشتر، اظهار داشت: در سال گذشته با توجه به شرایط بارندگی و بارش‌های پیاپی از ابتدای کار برداشت مزارع، حدود ۹۰ روز برداشت نیشکر از مزارع را به تأخیر انداخت که شرکت کشت و صنعت امام خمینی (ره) با برنامه ریزی دقیق توانست نی خود را به موقع جمع آوری کند.

وی افزود: درجه خالص نی امسال ۸۸ درصد بوده است و امسال برداشت نی با توجه به شرایط آب و هوایی و بحران سیل در این منطقه نسبت به سال گذشته ۱۰۰ تن افزایش برداشت نی بوده است.

مدیر عامل شرکت امام خمینی (ره) بیان کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده و به همت کارگران، کارمندان شرکت در سال آینده افزایش برداشت نی و تولید شکر در دستور کار گرفته است.

وی به رکورد شرکت در روز ۱۳ دهم فروردین و روز تعطیل اشاره کرد و گفت: در ابتدای سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، با تلاش و همت والای سخت‌کوشان خستگی ناپذیر کارکنان این کشت و صنعت، در ۱۳ دهم فروردین ماه سال جاری موفق شدند رکورد جدید برش، حمل و دریافت را کسب کنیم که این حاصل تلاش‌های شبانه روزی این پرسنل است.

مجدی همدلی و تلاش پرسنل را عامل ثبت این رکورد اشاره کرد و تصریح کرد: یقیناً کسب این رکورد حاصل همدلی و تلاش  یک کار گروهی بود و امیدواریم به فضل خدای متعال همانند گذشته شاهد تداوم این رکوردها و همچنین رونق کسب و کار در سال‌های جاری  باشیم.

مدیر عامل شرکت امام خمینی (ره) به کیفیت خوب نیشکر اشاره کرد و عنوان کرد: هر ۱۰ هزار تن نیشکری که وارد کارخانه می‌شود حدود ۱۰ درصد آن تبدیل به شکر می‌شود ولی با توجه به کیفیت خوب نیشکر موجود این رقم به ۱۱ درصد افزایش پیدا کرده است.

ناصر مجدی با اشاره به برداشت کامل نی شکر و تولید شکر در شرکت امام خمینی (ره) اشاره کرد و خاطر نشان کرد: در طی عملیات برداشت نی با توجه به بارندگی‌های متناوب و بحران سیل در منطقه به همت همه همکاران موفق به تولید ۸۹ هزار تن شکر شده‌ایم و امید است در سال آینده این رقم افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=8146

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: