امام جمعه شوشتر:اسیدپاشی ها کار متدینین نمی تواند باشد

حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی اظهار داشت:هیچ دین و عقل سلیمی چنین حرکاتی را که خود مصداق بارز منکر است تایید نمی کند بنابراین اسیدپاشی ها کار متدینین نمی تواند باشد.

به گزارش سفیر شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی امام جمعه شوشتر در خصوص اتهام زنی رسانه های ضد انقلاب در ماجرای اسیدپاشی به نیروهای حزب اللهی اظهار داشت:قطعا این مسئله کذب و افترا به نیروهای حزب اللهی است به دلیل اینکه امرین به معروف و ناهیان از منکر به دنبال اجرای دستورات دین هستند و هیچ دین و عقل سلیمی چنین حرکاتی را که خود مصداق بارز منکر است تایید نمی کند بنابراین اسیدپاشی ها کار متدینین نمی تواند باشد.

وی در خصوص صدور حکم اعدام آیت الله نمر توسط رژیم عرستان گفت:این یک جنایت بزرگ است که هیچ عقلی این حکم را تایید نمی کند حکام عربستان باید بدانند چنین احکامی آثار خود را در اذهان عمومی دنیا خواهد گذاشت.

 امام جمعه شوشتر ادامه داد: رژیم عربستان  با این کارها به اهداف خود نمی رسد بلکه به بیداری اسلامی و قیام امت ها کمک خواهد کرد  در صورت اجرای این حکم ظالمانه خون شیخ نمر دامن آنها را خواهد گرفت توصیه می کنیم حکام عربستان عاقلانه عمل کنند و بی خردی نکنند.

سلیمانی  گفت:این مسئله باید توسط دستگاه دیپلماسی ما به صورت فعال پیگیری شود تا پیام علما و مردم ما به گوش رژیم عربستان برسد مسئولان دولتی باید با رایزنی های خود مانع از وقوع چنین جنایتی شوند.

 امام جمعه شوشتر در پایان با اشاره به اهمیت عاشورای حسینی خاطر نشان ساخت: نهضت عاشورا یکی از مهمترین سرمایه های ماست و دشمن به این موضوع  پی برده است و مثل دزدی که چیزهای با ارزش را سرقت می کند دشمن هم دنبال سرقت باورها و ارزش ها عاشورا در میان ماست.

وی اضافه کرد:بهترین راه این است که ما ازبدعت ها، انحراف ها تحریف ها و افراط و تفریط ها جلوگیری کنیم و عبرت ها و پیام های عاشورا را که احیا کننده اسلام ناب محمدی است ترویج دهیم.

منبع:رهیاب

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=4683

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: