کد خبر : 2072
تاریخ انتشار : جمعه 5 اردیبهشت 1393 - 9:00
663 views

امام جمعه اهواز:به لطف و عنایت الهی ، توطئه ها نتوانست انقلاب اسلامی رابه شکست بکشاند

امام جمعه اهواز:به لطف و عنایت الهی ، توطئه ها نتوانست انقلاب اسلامی رابه شکست بکشاند

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با اشاره به سالروز شکست نظامی امریکا در طبس گفت: به لطف و عنایت الهی ، توطئه های نظامی ، سیاسی و تحریم ها و تهاجم فرهنگی نتوانست انقلاب اسلامی را به شکست و نابودی بکشاند. به گزارش سفیر شوشتر ، آیت اللهˈسیدمحمدعلی موسوی جزایریˈ در خطبه

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با اشاره به سالروز شکست نظامی امریکا در طبس گفت: به لطف و عنایت الهی ، توطئه های نظامی ، سیاسی و تحریم ها و تهاجم فرهنگی نتوانست انقلاب اسلامی را به شکست و نابودی بکشاند.

به گزارش سفیر شوشتر ، آیت اللهˈسیدمحمدعلی موسوی جزایریˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر با بیان روند توطئه های جبهه استکبار به سردکردگی امریکا در طول ۳۵سال اخیر افزود: از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی ، یک کودتا توسط عمال ساواک با حمایت امریکا شکل گرفت ولی قبل از اجرا توسط نیروهای انقلابی و البته با امدادهای غیبی در نطفه خفه شد و متعاقب آن حمایت از گروه های تجزیه طلب ، گروه های معاند ، کودتای نوژه و حمایت آشکار از تجاوز نظامی رژیم بعثی عراق و دهها توطئه دیگر در دستور جبهه استکبار قرار گرفت.

وی به تداوم دشمنی امریکا با نظام اسلامی در جریان فتنه ۸۸ و حمایت از کودتای مخملی و تشدید تحریم های ظالمانه و غیرقانونی اشاره کرد و گفت: با وجود شکست اقدامات ضد انسانی و غیرقانونی دولتمردان امریکایی ، توطئه ها از جمله مساله حقوق بشر و ادعای حمایت جمهوری اسلامی ایران از تروریسم و مساله هسته ای علیه ما ادامه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز به شکست طرح های خاورمیانه ای امریکا اشاره کرد و اظهار داشت: با وجود حمله نظامی به افغانستان و عراق و تلاش برای براندازی نظام سوریه ، امریکا در اهداف خود توفیقی به دست نیاورد.

آیت الله موسوی جزایری در ادامه خطبه به ترویج فرهنگ منحط غرب و بی بندوباری در جامعه اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد:عاقبت و سرانجام پیروی و تقلید از فرهنگ غرب ، شقاوت و بدبختی است.

خطیب جمعه اهواز بابیان اینکه هم اکنون بنیان خانواده در غرب نه اینکه متزلزل شده بلکه از هم پاشیده شده است افزود: بحران های اجتماعی در کشورهای غربی به حدی نگران کننده و فاجعه آمیز است که خود مسوولان غربی از کنترل و مهار آسیب های اجتماعی عاجز مانده اند.

وی به خطرات ترویج فرهنگ غرب در کشور ما اشاره کرد و گفت: نخستین اثر فرهنگ غرب روی سلامت روحی و روانی خانواده ها و حجاب است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در خطبه اول نماز ضمن دعوت از خود و عموم مردم به رعایت تقوا و حدودالهی اظهار داشت: از مصادیق تقوا ، حجاب ، عفت و پاکدامنی در جامعه است.

آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه آنهایی که تقوا ندارند خیری در دنیا و آخرت نصیب آنان نمی شود افزود: بی تقوایی همه اعمال را تباه می کند و فساد جامعه را فرا می گیرد.

وی با تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) به برخی فضائل اخلاقی آن حضرت اشاره کرد و گفت: ازدیدگاه حضرت فاطمه (س) بهترین زن کسی است که نامحرم را نبیند و نامحرم نیز او را نبیند.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر