کد خبر : 2775
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1393 - 6:18
625 views

الهی بودن امام باید به مسئولین یادآوری شود

الهی بودن امام باید به مسئولین یادآوری شود

یک نماینده مجلس با اشاره به سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت که امروزه بعد الهی بودن و خدایی بودن انقلاب و مسئولین دچار چالش شده است که باید بار دیگر مورد مطالعه قرار گیرد و تذکر داده شود. به گزارش سفیرشوشتر محمدسادات ابراهیمی  عنوان کرد: برخی اختلاس‌ها، انحراف‌ها در مسئولین و تخلفاتی که

یک نماینده مجلس با اشاره به سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت که امروزه بعد الهی بودن و خدایی بودن انقلاب و مسئولین دچار چالش شده است که باید بار دیگر مورد مطالعه قرار گیرد و تذکر داده شود.

به گزارش سفیرشوشتر محمدسادات ابراهیمی  عنوان کرد: برخی اختلاس‌ها، انحراف‌ها در مسئولین و تخلفاتی که صورت می‌گیرد ناشی از همین مساله است که الهی و خدایی بودن انقلاب مسئولین دچار چالش شده است.

این نماینده مجلس با اشاره به شخصیت امام (ره)، گفت: شخصیت عظیم و گسترده ایشان چنان است که افراد و اشخاص نمی‌توانند این شخصیت را معرفی کنند. همه افراد اعم از دوست و دشمن و مخالفین هم نسبت به شخصیت والا و بی‌نظیر ایشان معترف هستند.

وی ادامه داد: ویژگی خاص امام که او را به عنوان شخصیت ویژه و ممتاز در بین رهبران انقلابی معاصر متمایز کرده خدایی بودن ایشان است به عبارت دیگر ایشان سعی در استناد به سنت و شیوه رسول خدا و پیاده کردن احکام اسلامی داشتند.

نماینده مردم شوشتر در مجلس اضافه کرد: در طول تاریخ شیعه علمای بزرگی بودند که باعث شدند اسلام بعد از ۱۴۰۰ سال به دست ما برسد ولی تفاوت ویژه امام با آنها این است که ایشان اعتقاد داشتند آنچه در سیره پیامبر و قرآن نقل شده فقط صرف یک موعظه نیست بلکه برای زندگی اجتماعی مردم و مدیریت جامعه باید از آن استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: بحث الهی بودن حرکت امام نکته‌ای است که باید به آن توجه داشت چرا که در تمام مراحل مبارزاتی مدنظر امام بوده؛ زمانی که ایشان سوار هواپیما بوده و می‌خواست وارد کشور شود وقتی که خبرنگاران از ایشان سوال می‌کنند چه حسی دارید خیلی ساده می‌فرمایند هیچ چیز یعنی هیچ حب، جاه و مقامی در ایشان وجود نداشت.

ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر