کد خبر : 2285
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 - 6:32
653 views

افزایش نظارت در اجرای پروژه‌های شهرداری شوشتر

افزایش نظارت در اجرای پروژه‌های شهرداری شوشتر

عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: باید نظارت دقیقی بر اجرای پروژه‌های شهرداری اعمال شود.  به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خبر گزاری فارس، ابراهیم محمودی‌کوهی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار کرد: شورای اسلامی شهر شوشتر باید بر اجرای دقیق پروژه‌های شهرداری نظارت کند و باید در این زمینه

عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: باید نظارت دقیقی بر اجرای پروژه‌های شهرداری اعمال شود. 

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خبر گزاری فارس، ابراهیم محمودی‌کوهی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار کرد: شورای اسلامی شهر شوشتر باید بر اجرای دقیق پروژه‌های شهرداری نظارت کند و باید در این زمینه از همه ظرفیت‌های نظارتی استفاده کند.

وی افزود: اصلا پذیرفته نیست که پروژه‌ای با صرف بیت‌المال به نحوی ضعیف اجرا شود و در این زمینه باید کوشید تا هزینه‌کردن اعتبارات کیفیت خوب پروژه‌ها را به دنبال داشته باشد.

عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شوشتر با اشاره به اینکه برخی تفکرات شوشتر را به عقب رانده‌اند، تاکید کرد: می‌توانیم پروژه‌ها را با کیفیت و دید کارشناسی اجرا کنیم و نباید بگوییم که توانمان همین قدر است و بهتر از این نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه در روزهای گذشته در منطقه کوی نیرو شهرداری شوشتر اقدام به آسفالت معابر کرده است، گفت: آسفالت انجام شده است ولی جدول‌کاری اصلا ترمیم نشده است و از طرفی درختان این معبر هرس نشده‌اند و ماشین‌آلات برای تخت کردن آسفالت مجال فعالیت نداشته‌اند و … که این مشکلات کیفیت اجرای پروژه را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد.

محمودی‌کوهی همچنین عنوان کرد: نظارت دقیقی باید بر اجرای پروژه‌های شهرداری اعمال شود و به این دلیل نمی‌توان در این زمینه کوتاه آمد و از حق مردم دفاع نکرد.

محمودی‌کوهی بیان کرد: شوشتر از این دید توجه به مسائل غیرکارشناسی و اجرای غیر اصولی پروژه‌ها صدمه خورده است، اگر قرار است دید کارشناس و شرکت مهندس مشاور در اجرای پل ملاصدرا نادیده گرفته شود پس می‌توان با استفاده از لوله فاضلاب نیز پلی در منطقه دره نوح شوشتر ایجاد کرد و نیاز به هزینه کرد اعتبار در این منطقه نیست، ولی باید پروژه طرح مطالعاتی داشته باشد تا ضمانت اجرای پروژه باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از اعضای شورای اسلامی شهر شوشتر خواهشمندم که سلسله مراتب را در برقراری ارتباط با شهرداری رعایت کنند و خود با پیمانکاران و نیروهای پایین دست مدیریتی در شهرداری ارتباط برقرار نکنند زیرا این مسئله باعث می‌شود تا مدیریت مجموعه شهرداری با مشکل مواجه شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر