کد خبر : 5149
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1393 - 16:19
643 views

افتتاح فازتولید تویوپ موتورسیکلت با اعتبار ۴۰ میلیارد ریالی در شرکت لاستیک خوزستان

افتتاح فازتولید تویوپ موتورسیکلت با اعتبار ۴۰ میلیارد ریالی در شرکت لاستیک خوزستان

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس از افتتاح فاز جدید تولید تویوپ موتورسیکلت در شرکت لاستیک سازی خوزستان خبرداد وگفت: راه اندازی این خط تولیدی جدید با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار اجرایی شده وبرای ۱۳۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است. به گزارش سفیر شوشتر، سیدمحمدسادات ابراهیمی در گفت وگو باخبرنگار اقتصادی

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس از افتتاح فاز جدید تولید تویوپ موتورسیکلت در شرکت لاستیک سازی خوزستان خبرداد وگفت: راه اندازی این خط تولیدی جدید با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار اجرایی شده وبرای ۱۳۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.

به گزارش سفیر شوشتر، سیدمحمدسادات ابراهیمی در گفت وگو باخبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت با یادآوری افتتاح فاز تولید تویوپ موتورسیکلت در شرکت لاستیک خوزستان، گفت: با توجه به پتانسیل و استعدادی که شرکت لاستیک سازی خوزستان دارد رایزنیهایی انجام شد تا از این توان برای تولید بیشتر صورت گیرد.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی افزود:  خوشبختانه با همت مدیران این شرکت تولیدی و هزینه کرد ۴۰میلیارد ریال اعتبار فاز جدید تولید تویوپ موتورسیکلت در این شرکت راه اندازی شد و این شرکت هم اکنون در حال تولید تویوپ انواع خودرو است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب ومنابع طبیعی مجلس تصریح کرد: با عملیاتی شدن این طرح و راه اندازی خط تولید جدید در شرکت لاستیک خوزستان ۱۳۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کارشدند.

سادات ابراهیمی گفت: شرکت لاستیک سازی خوزستان در شهرستان گتوند واقع واز نظر میزان تولید رتبه اول را درکشورداشته و این شرکت قابلیت توسعه بیشتر و ایجاد خط تولید تایر را دارد.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:بر این اساس در خصوص ایجاد خط تولید تایر در شرکت لاستیک سازی خوزستان رایزنی هایی شده که امیدواریم با همت مسئولان و بنیاد مستضعفان بتوانیم در آینده نزدیک شاهد راه اندازی این خط جدید تولیدی در این شرکت باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر