کد خبر : 5761
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1393 - 10:09
541 views

اعلام آمادگی هنرمندان شوشتر جهت حضور در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن

اعلام آمادگی هنرمندان شوشتر جهت حضور در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن

کارکنان ، انجمن های فرهنگی هنری ، موسسات قرآنی و کانونهای فرهنگی هنری مساجد شوشتر جهت حضور در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن همچون سالهای گذشته اعلام حضور کردند. به گزارش سفیر شوشتر، شوشتر برنامه های متنوعی از سوی اداره برای روز ۲۲ بهمن تدارک دیده شده که بر شکوه و عظمت راهپیمایی خواهد افزود. رئیس

کارکنان ، انجمن های فرهنگی هنری ، موسسات قرآنی و کانونهای فرهنگی هنری مساجد شوشتر جهت حضور در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن همچون سالهای گذشته اعلام حضور کردند.

به گزارش سفیر شوشتر، شوشتر برنامه های متنوعی از سوی اداره برای روز ۲۲ بهمن تدارک دیده شده که بر شکوه و عظمت راهپیمایی خواهد افزود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شوشتر گفت: اجرای نقاشی ۳۶ متری به مناسبت سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب ، ورکشاپ نقاشی و خوشنویسی ، مسابقات مختلف قرآنی و از مهمترین برنامه های فرهنگی هنری در این روز می باشد.

 

علی بهرامی گفت: مهمترین مسئله در روز ۲۲ بهمن ، تفسیر کلمه ی حضور است و این حضور در چه قالبی و به چه شکلی باشد در مرحله ی بعد قرار دارد. لذا همه ی اقشار مردم ، هریک در این روز با حضور در راهپیمایی ، مثل گذشته پاسخ مناسبی به یاوه گویان و زورگویان غرب و شرق خواهند داد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شوشتر ادامه داد: در راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم شرکت می کنند تا اعتقاد و حمایت خود از این روز بزرگ و تاریخی را حتی سالها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر