اعتقادی به گزارش آماری ندارم؛ گزارش به مردم باید عینی باشد/ حرکت توسعه‌ای در شوشتر شتابان خواهد بود

اعتقادی به گزارش آماری ندارم؛ گزارش به مردم باید عینی باشد/ حرکت توسعه‌ای در شوشتر شتابان خواهد بود

سرپرست فرمانداری شوشتر گفت: به ذاته در حوزه مدیریت اصلا به ارائه گزارش آماری اعتقادی ندارم، بلکه گزارش باید مردمی و عینی باشد و این گزارش باید از سوی مردم قابل لمس باشد.

حجت الله دهدشتی امروز عصر جمعه در نشست خبرنگاران اظهار کرد: رسانه‌ها در شرایط کنونی کشور وظیفه سنگینی برعهده دارند، ایجاد وحدت، هم‌افزایی و امید بین مردم از همه چیز مهم‌تر است.

وی عنوان کرد: از مسئولان شهرستان خواسته‌ام که گزارشی فوری تنظیم کنند، این گزارش‌ها باید شامل سه بخش باشد نخست اینکه چه کارهایی انجام شده است، چه کارهایی در دست انجام است و برای برون رفت از شرایط کنونی چه کارهایی باید انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه هنوز بسیاری از مسئولان این گزارش را به فرمانداری تحویل نداده‌اند و به جد پیگیر این گزارش هستیم.

وی در پاسخ به سئوالی درباره اینکه جابجایی ایستگاه‌های تاکسی چه اقدامی صورت گرفته است، تاکید کرد: در جلسه شورای ترافیک مهلتی یک هفته‌ای دادم که گزارشی در این زمینه ارائه شود، راس یک هفته پیگیر گزارش شدم ولی آماده نبود و مجدد فرصتی دیگر دادم؛ گزارشی که ارائه شد با واقعیت موجود همخوانی نداشت، مثلا تاکسی‌های فلان خط که در میدان ۱۷ شهریور است چه تعداد است؟ چقدر برای تاکسی ها در ایستگاه فضا مهیاست و الان با این تفاسیر باید آن مسیر مسدود شده باشد ولی واقعیت اینطور نبود.

دهدشتی با تاکید بر اینکه رفتار مسئولان باید عمل‌گرا باشد خاطر نشان کرد: هیچ وقت جلسه را برای جلسه نمی‌گیریم، باید برای رفع مشکل مردم جلسات گرفته شود، در کارگروه اشتغال شوشتر نیز بیان کردم که شورای اشتغال باید برای فعالیت میدانی در حوزه سرمایه‌گذاری فعال باشد، در جلسه سرمایه‌گذاران حاضر شوند و مشکلات را طرح کنند و بعد برای رفع مشکل یا در جلسه تصمیم گیری شود یا در اسرع وقت از طرف مرکز استان برای رفع مشکلات تصمیم‌گیری شود.

وی درباره تصمیم اتخاذ شده در شورای سلامت شوشتر گفت: بسیاری از مشکلات در سطح شهرستان و جامعه مشکلات حوزه روح و روان است، در جلسه شورای سلامت تصمیم گرفته شد که درباره شرایط روح و روانی در سطح شهرستان نیز گزارش ارائه شود و اقدامات در این زمینه بررسی شود.

فرماندار شوشتر افزود: نیاز به هم‌افزایی داریم، من به عنوان فرماندار به استفاده از همه ظرفیت‌های شهرستان اعتقاد دارم، همه قومیت‌ها، همه اقشار و همه گروه‌های سیاسی در این زمینه حتی در انتخاب مکان بازدیدها، توالی بازدید و… نیز دقت می‌کنم.

وی گفت: توهم علم و توهم تخصص در سطح شهرستان را تاحدود قبول دارم، در این زمینه تاکید داشتم که جلسه‌ای به عنوان سواد رسانه‌ای برگزار شود تا اگر کسی در فلان حوزه متخصص است احساس نکند مثلا در کار رسانه‌ای هم می‌تواند بدون پشتوانه تخصصی و حرفه‌ای اظهار نظر کند، البته همان روز اتفاقی افتاد که نشد در جلسه حضور یابم ولی به شدت از عدم حضور برخی مسئولان گلایه دارم.

وی عنوان کرد: باید با مردم رو راست باشیم، آنچه انجام دادیم به مردم بی‌اغراق بگوییم، آنچه نشد انجام دهیم نیز شفاف به مردم اعلام کنیم که نشده است شخصا تلخی سخن صادقانه را به شیرینی حرکات منافقانه ترجیح می‌دهم.

وی به شرایط اومیکرون در سطح شهرستان شوشتر اشاره کرد و افزود: طرح شهید سلیمانی در این شهرستان دوباره آغاز و همچنین بازرسی‌ها در داروخانه‌ها، مطب‌ها و نظایر آن نسبت به قبل تشدید شدند، بازرسی فرمانداری شوشتر برای حضور میدانی و حتی پلمپ مکان‌هایی که در اجرای پروتکل‌ها کوتاهی میکنند توجیه شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان شوشتر یادآور شد: یک پایگاه واکسیناسیون در شوشتر و دو پایگاه دیگر در شهرک اندیشه و علم الهدی برای واکسیناسیون بیشتر راه اندازی شده است؛ البته اعمال محدودیت‌ها در اختیار شهرستان و استان نیست و برای تجمعات و مدارس منتظر ابلاغیه هستیم.

وی به برنامه‌های دهه مبارک فجر در شهرستان اشاره کرد و گفت: ۱۰۰ برنامه تنوع در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی در نظر گرفته شده است که اجرایی خواهد شد.

دهدشتی با اشاره به اینکه به مشورت اعتقاد دارم خاطر نشان کرد: الان مثلا کارگروه‌هایی در دفتر امام جمعه محترم و نماینده شهرستان برگزار می‌شود من به برگزاری چنین کارگروه‌هایی برای اشراف به امور و بهبود تصمیم‌سازی در این زمینه اعتقاد دارم، بزودی کارگروه‌های فرمانداری در این زمینه تکمیل می‌شود که کارگروه رسانه نیز در این زمینه فعال خواهد بود.

وی عنوان کرد: این کارگروه می‌تواند به فرماندار مشورت بدهد و آنچه در جامعه و زیر پوست جامعه شهری می‌گذرد را منتقل کند و مشکلات صنفی خبرنگاران را مانند مسکن، بیمه و … را پیگیری کند./

مصطفی رسائی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر