کد خبر : 9629
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهریور 1399 - 4:22
537 views

مدیرکل امور روستایی و شوراهای خوزستان:؛

اعتبارات ویژه‌ای به روستاهای محروم شوشتر تخصیص داده خواهد شد/ روستاهای دهستان مدرس از امکانات اولیه رفاهی محروم هستند

اعتبارات ویژه‌ای به روستاهای محروم شوشتر تخصیص داده خواهد شد/ روستاهای دهستان مدرس از امکانات اولیه رفاهی محروم هستند
مدیرکل امور روستایی و شوراهای خوزستان، ضمن اعلام تخصیص اعتبارات ویژه به روستاهای "دهستان مدرس" شوشتر، علت محرومیت چند دهه این دهستان را وسعت زیاد و پراکندگی جغرافیایی عنوان کرد.؛

به گزارش سفیرشوشتر، مدیرکل امور روستایی و شوراهای استان، پیش از ظهر امروز به همراه معاونت زیربنایی اداره کل امور روستایی و بخشدار مرکزی شوشتر، از روستاهای محروم “دهستان مدرس” بازدید کردند.

روستاهای شریف، شجرات، شعب الطوله، خزینه سلامات، چم فرج۱ و چم فرج۲ از توابع “دهستان مدرس” واقع در شهرستان شوشتر هستند که با هدف بررسی مشکلات و ارائه راهکار، به‌منظور جذب اعتبارات ویژه مورد بازدید قرار گرفتند.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری خوزستان، در حاشیه این بازدید اظهار کرد: متأسفانه روستاهای دهستان مدرس از امکانات اولیه رفاهی برخوردار نیستند، به همین منظور اعتبارات ویژه‌ای برای احداث زیرساخت‌ها تخصیص داده خواهد شد، تا از آب آشامیدنی سالم، اجرای طرح‌های هادی و مسیر تردد و همچنین دسترسی آسان بهره‌مند شوند.

بخشدار مرکزی شوشتر، در ادامه به اقدامات صورت گرفته در سنوات گذشته اشاره کرد و افزود: طی سه سال گذشته اقداماتی همچون احداث درمانگاه شبانه‌روزی، گازرسانی و آسفالت معابر در برخی از این روستاها  انجام شده و این بازدید در راستای محرومیت‌زدایی، صورت گرفته است.

وی در پایان توضیحات خود، علت عدم تخصیص امکانات و محرومیت این روستاها در چندین دهه اخیر را وسعت زیاد و پراکندگی جغرافیایی، عنوان کرد و گفت: با پشتیبانی معاونت عمرانی استانداری، اداره کل امور روستایی استان و نگاه ویژه استاندار به مناطق محروم، به‌زودی شاهد بهبود شرایط در این روستاها خواهیم بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر