کد خبر : 6226
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 فروردین 1394 - 9:13
605 views

استاندار خوزستان از تشکیل دبیرخانه پیگیری مصوبات نشست با وزیر راه و شهرسازی خبر داد

استاندار خوزستان از تشکیل دبیرخانه پیگیری مصوبات نشست با وزیر راه و شهرسازی خبر داد

استاندار خوزستان گفت: بر اساس نشست اخیری که با وزیر راه و شهرسازی در خصوص اولویت های بخش راه و حمل و نقل تشکیل شد ، دبیرخانه پیگیری این مصوبات و اجرایی کردن آن ها تشکیل شده است. به گزارش سفیر شوشتر به نقل از  ایرنا عبدالحسن مقتدایی چهارشنبه در جریان سفر یک روزه معاون

استاندار خوزستان گفت: بر اساس نشست اخیری که با وزیر راه و شهرسازی در خصوص اولویت های بخش راه و حمل و نقل تشکیل شد ، دبیرخانه پیگیری این مصوبات و اجرایی کردن آن ها تشکیل شده است.

استاندار

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از  ایرنا عبدالحسن مقتدایی چهارشنبه در جریان سفر یک روزه معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولویت استان در بخش ریلی، جاده ای و فرودگاه ها مشخص و در قالب یک صورت جلسه با وزیر راه و شهرسازی ارائه و مصوب شد.

وی گفت: در این نشست مصوبات و تعهداتی دو طرفه داشتیم که امید است بر اساس این مصوبات عملیات اجرایی فرودگاه بین المللی اهواز امسال آغاز شود.

استاندار خوزستان اتصال راه آهن خوزستان- چهارمحال و اصفهان و بهسازی جاده ها و بهبود محور اندیمشک به اهواز را به عنوان یکی از اولویت های بخش راه خوزستان که در نشست راه و شهرسازی مصوب شد به عنوان دیگر اولویت های استان در سال جاری نام برد.

معاون وزیر راه و شهرسازی امروز به منظور بازدید از محور های ارتباطی خوزستان در شهرستان بهبهان به این استان سفر کرده است و پس از این بازدید داوود کشاورزیان خوزستان را به مقصد یاسوج ترک می کند.

خوزستان با برخورداری از پنج هزار و ۱۵۰ کیلومتر جاده ارتباطی و ۱۱ هزار کیلومتر راه روستایی از نظر طول راه ها رتبه پنجم کشور را داراست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر