استارت انتخابات شورای شهر در شوشتر زده شد/سفیر شوشتر شفاف سازی می کند

استارت انتخابات شورای شهر در شوشتر زده شد/سفیر شوشتر شفاف سازی می کند

به گزارش سفیر شوشتر، شهروندان محترم خود آگاه هستند و انتخابات و رای مردم پاسخ دهنده افکار عمومی عده ای خاص است که قصد دارند در فضای ایجاد شده شرایطی را برای بر هم زدن افکار عمومی ایجاد کنند که سفیر شوشتر به این افراد خاطرنشان می کند همه اخبارهای کذب پاسخ داده می شود

به گزارش سفیر شوشتر، شهروندان محترم خود آگاه هستند و انتخابات و رای مردم پاسخ دهنده افکار عمومی عده ای خاص است که قصد دارند در فضای ایجاد شده شرایطی را برای بر هم زدن افکار عمومی ایجاد کنند که سفیر شوشتر به این افراد خاطرنشان می کند همه اخبارهای کذب پاسخ داده می شود تا به یکی از وظایف رسانه که آگاه سازی آحاد مردم و شفاف سازی اذعان عمومی باشد عمل کند.

این روزها و درست مقارن با ایام غمبار اربعین سالار و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) انتشار مطلبی تحت عنوان “استارت انتخابات شورای شهر در شوشتر زده شد” در شبکه‌های مجازی و به نقل از رسانه معتبر خبری تحلیلی شوشان باعث وهن و آزردگی خاطر عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در شهرستان دارالمؤمنین شوشتر شد.
در این خصوص سایت خبری شوشترنامه نیز تحلیلی شیوا و مستدل در پاسخ ارائه داد که با عنوان “انتخابات شورای اسلامی شهر کلید خورده است، خیلی وقت است” از زاویه خاص و قابل توجهی و با نگرش به مفاهیم جامعه شناختی از قبیل “گلوله برفی” و “کندوی عسل دیوانه” به کنه و چرایی موضوع پرداخته است.
با توجه به درج نام مدیر مسئول سایت خبری و تحلیلی سفیر شوشتر در آن مطلب کذایی، بر خود لازم می دانیم به نکاتی کوتاه و مختصر اشاره نماییم و البته این نکته نیز قابل ذکر است که پیگیری و تحت پیگرد قرار دادن منتشر کننده این خبر جعلی به عنوان حق قانونی این رسانه محفوظ خواهد بود:
۱اکانت استفاده شده با عنوان شوشان جعلی بوده و نشان از حواس‌پرتی، شتاب‌زدگی و ناشیگری منتشر کننده مطلب داشته است و در هر صورت لازم است تا مدیر مسئول محترم سایت شوشان نیز نسبت به تکذیب و پیگرد سوءاستفاده از نام آن سایت اقدام قاطعی صورت دهد.
۲منتشر کننده مطلب و حامیانش همچنان در حال هوای انتخابات گذشته به سر می‌برند و ظاهراً نیز قرار نیست به این زودی‌ها به مسائله دیگری فکر کنند.
۳– در مطلب مذکور از دو جریان تغییر برای پیشرفت در برابر جریان همت سوم نام برده شده است در صورتی که بر همگان واضح و عیان شده است و مسائل پشت پرده‌ای که عاقبت روزی آشکار خواهند شد، درواقع وی را روبروی خود قراردادند و این در حالی است که همت سوم در جایگاه سوم ایستاد و معلوم نیست این وحشت از جریان همت سوم چرا و از کجا نشأت گرفته است که این‌چنین بی مهابا مطلبی جعلی با اطلاعاتی جعلی‌تر و بی سر و ته در فضاهای مجازی با بی اخلاقی انتشار داده می‌شود؟
شاید بهتر است که جریان پیروز در انتخابات اخیر در خصوص نقش خود در ساخت و برآمدن آن جریان بی نام مطلبی به نگارش درآورد.
۴– چیزی که لابه‌لای سطور این مطلب پیداست این است که نام سید محمد سادات ابراهیمی همچنان کابوس شبانه روزی عده‌ای است که رزق و روزی‌شان با تغییر برای پیشرفت بدجوری گره خورده است.
۵– این بداخلاقی و بلکه رذیله اخلاقی است که در ایام سوگواری اربعین حسینی، مراسمات عزاداری و روضه‌های افرادی که همسوی ما نیستند را زیر سؤال ببریم و از تعابیری همچون درب بسته و قفل شده مسجد و … نام ببریم.
عزاداری برای امام حسین (ع) زمان و مکان نمی‌شناسد و مجالس آن حضرت جای سیاسی کاری و تهمت و افترا زدن به برادران و خواهران دینی نیست و تنها یک حرف می‌ماند و آن اینکه از کوزه همان برون تراود که در اوست.
۶اصلاً بر فرض درست بودن تمام جعلیات بافته شده در آن مطلب کذایی، چگونه است که کار جریان تغییر برای پیشرفت برای فتح شورای شهر در سال‌های جلوتر و در زمان نمایندگی سادات ابراهیمی، یک سیاست درست، مؤثر و مردمی بوده است ولی همان کار در زمان نمایندگی سردار گیلانی از سوی گفتمان همت سوم، یک کپی برداری!!! و محکوم به شکست است. از قدیم گفته‌اند یک سوزن به خودت بزن یک جوال‌دوز به دیگران.
٧– جریان تغییر برای پیشرفت، با این سونامی تغییرات وسیع از مدیران گرفته تا آبدارچی‌های ادارات دیگر چه ترسی از جریان همت سوم و کپی کاری‌هایش و بلکه بقیه ٧۳ درصد مردم شوشتر دارد که این‌چنین سراسیمه به در و دیوار میزند تا از ریزش شدید و ناامیدکننده آرای ۲٧ درصدی‌اش جلوگیری کند.
٨– به باور ما انتخابات شورای شهر محل نزاع برای دور بعد نمایندگی مجلس نیست و اگر کسی چنین فکر می‌کند بایستی به حال چنان شورا و چنین شهری گریست. گرچه شواهد امر و مفاهیم مستتر در آن مطلب کذایی متأسفانه تداعی کننده این مسئله است که ظاهراً جریان تغییر، چنین رویه شیرینی را تجربه کرده است و حال از به کارگیری آن از سوی جریان رقیب به شدت هراسان و بیمناک شده و با جوسازی و بازی با احساسات و عواطف دینی مردم سعی در وارونه جلوه دادن این مسئله دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر