استادیوم ورزشی شهرداری گوریه آماده بهره برداری است

محسن نیسی در گفت و گو با سفیر شوشتر درباره این پروژه اظهار داشت: اولین زمین چمن ورزشی شهر گوریه که با همت شهرداری گوریه و حمایت شورای اسلامی محترم شهر احداث گردید و به زودی آماده بهره برداری است.

وی افزود: استادیوم ورزشی شهرداری گوریه بالغ بر۲میلیارد ریال برای شهرداری هزینه داشته است و بدون مشارکت سایر نهادها ازجمله اداره ورزش و جوانان شهرستان شوشتر انجام شده است.

شهردار گوریه تصریح کرد: عملیات اجرایی احداث این زمین در آبان ماه۱۳۹۲آغازشده و در نیمه اول مردادماه ۱۳۹۴افتتاحیه آن برگزارشده و قابل بهره برداری خواهد بود.


نیسی با اشاره به ساخت زمین چمن مصنوعی در این شهر بیان کرد: با توجه به وجود استعدادهای بالقوه ورزشی در شهر گوریه و بخش شعیبیه شهرداری و شورای اسلامی شهر در نظر دارند تا اولین سالن ورزشی سرپوشیده و چندمنظوره و همچنین زمین چمن مصنوعی جهت علاقه‌مندان احداث کند.

به گزارش سفیر شوشتر، با توجه به اینکه اداره ورزش و جوانان شهرستان حتی یک ریال در این پروژه هزینه نکرده اما با نزدیک شدن به بهره برداری از این زمین مدعی انجام پروژه شده است.

گفتنی است به دلیل کمبود بودجه اداره ورزش و جوانان شهرستان شوشتر از هرگونه فعالیت ورزشی در شهر گوریه و بخش شعیبیه خودداری نموده و تمام فعالیتهای ورزشی ازجمله مسابقات فوتسال جام رمضان در این بخش توسط جوانان ورزش دوست و مستعد بخش به‌صورت خودجوش و با حمایت شهردار شهرگوریه انجام شده است و اداره ورزش شهرستان هیچگونه دخالتی در این زمینه نداشته است.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=7089

۱ نظر

  • با سلام
    با تشکر از مدیریت سایت سفیر بخاطر اطلاع رسانی مستقل اخبار شهرستان و استان
    ما جوانان شهر گوریه و بخش شعیبیه از زحمات شهردار عزیزمان تقدیر و تشکر مینماییم و به وجود جوانان پرتلاش و مستعد در شهرمان افتخار میکنیم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: