کد خبر : 5940
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اسفند 1393 - 20:14
722 views

از استادی پیشکسوت ووظیفه شناس در دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر تجلیل شد

از استادی پیشکسوت ووظیفه شناس در دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر تجلیل شد

در تداوم رسمی دیرینه ونیکووباهدف  نکوداشت مقام استاد ومعلم، در مراسمی باشکوه ازاستادی پیشکسوت، متخلق به اخلاقی نیکو و وظیفه شناس تجلیل شد. به گزارش سفیر شوشتر، دراین مراسم معنوی که به همت گروه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر وهمکاری سایر حوزه ها برگزارشد از زحمات ۳۰ ساله آقای سید ضیاء موسوی که درطول خدمت

در تداوم رسمی دیرینه ونیکووباهدف  نکوداشت مقام استاد ومعلم، در مراسمی باشکوه ازاستادی پیشکسوت، متخلق به اخلاقی نیکو و وظیفه شناس تجلیل شد.

به گزارش سفیر شوشتر، دراین مراسم معنوی که به همت گروه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر وهمکاری سایر حوزه ها برگزارشد از زحمات ۳۰ ساله آقای سید ضیاء موسوی که درطول خدمت خالصانه وصادقانه علاوه بر استادی نمونه در رشته تخصصی خود ، نمونه اخلاق ،  صفا وصمیمیت بود قدردانی وتجلیل به عمل آمد.

دکترعلیرضا  مهدی پور رئیس دانشکده علوم انسانی واحد شوشتر با استناد به حدیث معروف “من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق” پاسداشت از مقام وجایگاه پیشکسوتان امر تعلیم وتربیت را عملی پسندیده ونیکود برشمرد وبا اشاره به اینکه تجلیل از پیشکسوتان در تاریخ ایرانی اسلامی همواره مورد توجه بوده است خاطرنشان کرد باید به مقام بزرگان علم ومعرفت احترام گذاشت وآنان را عزیز شمرد.

وی نقش سازنده ومؤثر معلمین ومدرسین در زندگی انسانها را بی بدیل وعظیم توصیف کرد وگفت: انسانهای وارسته وبااخلاقی همچون استاد موسوی باید همواره مورد احترام باشند  وگرامیداشته شوند تا نسلهای آینده از این گنجهای معنوی وذی قیمت به طور مستمر  بهره مند شوند.

خاطرنشان می شود آقای سید ضیاء موسوی از استادان قدیمی گروه مدیریت وحسابداری دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر است که در طول خدمت خالصانه خود علاوه بر تربیت دانشجویانی فراوان ، نمادی   از اخلاق ، صداقت ودرستکاری بود که همواره از وی به نیکی یادمی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر