کد خبر : 4591
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1393 - 14:25
625 views

ارتقای سطح خدمات‌رسانی بهداشتی به مناطق محروم شوشتر

ارتقای سطح خدمات‌رسانی بهداشتی به مناطق محروم شوشتر

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر از ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم این شهرستان خبر داد.  به گزارش سفیر شوشتر، عیسی رضایی اظهار کرد: در روزهای گذشته در راستای ارتقای سطح بهداشت و خدمات پزشکی در شهرستان شوشتر گروه پزشکی مجهزی به مناطق محروم شهرستان اعزام‌ شده که این مهم بسیار مورد

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر از ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم این شهرستان خبر داد. 

به گزارش سفیر شوشتر، عیسی رضایی اظهار کرد: در روزهای گذشته در راستای ارتقای سطح بهداشت و خدمات پزشکی در شهرستان شوشتر گروه پزشکی مجهزی به مناطق محروم شهرستان اعزام‌ شده که این مهم بسیار مورد استقبال مردم و پزشکان قرار گرفت.

وی با اشاره به مناطق اعزامی این گروه خیرخواهانه تاکید کرد: این گروه پزشکی خیرخواهانه به مناطق محروم بخش شعیبیه شهرستان شوشتر اعزام ‌شده‌اند.

رضایی با تاکید بر اینکه ویزیت همه بیماران در این اعزام رایگان بوده است، افزود: پزشکان شهرستان شوشتر برای شرکت در این اقدام خیرخواهانه ثبت‌نام کرده بودند و استقبال پزشکان در این زمینه خوب ارزیابی می‌شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: در این اعزام بیش از ۱۲۰ بیمار را به‌صورت رایگان ویزیت کردیم و به دلیل استقبال مردم این طرح خیرخواهانه تمدید و تکرار خواهد شد.

وی گفت در این اعزام هشت پزشک گروه اعزامی را همراهی می‌کرد و ادامه داد: در این اعزام پزشکان متعددی حضور داشتند که در بخش تخصصی و فوق تخصصی می‌توان به تخصص‌های اطفال، زنان و زایمان و فوق تخصص نفرولوژی اشاره کرد و پنج پزشک عمومی نیز در این گروه حضور داشتند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر در پایان گفت: در طرح بزرگ تحول نظام سلامت توجه زیادی به مناطق محروم شده است و به این دلیل وضعیت خدمات‌رسانی به مردم در این مناطق بهبود می‌یابد.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر