اجرای ۷۵ برنامه در هفته ناجا در شوشتر/ کاهش ۲۰ درصدی سرقت در ۶ ماه گذشته

فرمانده انتظامی شوشتر از اجرای ۷۵ برنامه در هفته ناجا در شهرستان خبر داد و گفت: در ۶ ماه گذشته میزان سرقت‌ها در شوشتر بیش از ۲۰ درصد کاهش یافته است. 

به گزارش سفیر شوشتر، بهروز حسنوند پیش از ظهر امروز در نشست خبری هفته ناجا در شهرستان شوشتر اظهار کرد: در یک سال گذشته تلاش زیادی برای کاهش سرقت در شهرستان انجام شده است که تاکنون این مقوله با کاهش ۲۰ درصدی مواجه شده است.

وی افزود: سرقت‌های خرد در شهرستان شوشتر تاحدی افزایش یافته و این مسئله نیز به دلیل مشکلات اقتصادی بوده که برای خانواده‌ها بوجود آمده است.

فرمانده انتظامی شوشتر با اشاره به مصادیق سرقت‌های خرد در شهرستان شوشتر گفت: سرقت‌های خردی مانند سرقت از داخل خودرو، سرقت از منازل نیمه کاره و… همگی از مصادیق سرقت‌های خرد به شمار می‌آیند.

حسنوند با اشاره به اجرای طرح‌های پاکسازی در شهرستان شوشتر افزود: با همکاری سپاه پاسداران شهرستان شوشتر طرحی اجرا تا در جمع آوری قلیان‌ها و.. در شهرستان اقدامی سریع و عاجل انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: پارک‌های شهرستان شوشتر به دلیل وجود مدخل‌های متعدد برای تردد امکان کنترل کمتری دارند و به این دلیل نمی‌توان به صورت کامل با مصرف قلیان در پارک‌ها برخورد کرد و به این دلیل باید تصمیمی جدی در این زمینه اتخاذ شود.

فرمانده انتظامی شوشتر درباره شرایط موجود در زمینه سلاح سرد در شهرستان گفت: هیچ بخشنامه‌ای مبنی بر ممانعت از خرید و فروش سلاح سرد در شهرستان نشده و در این زمینه دستوری برای برخورد نداریم.

حسنوند با اشاره به تیراندازی در مجالس عزا و عروسی در شهرستان شوشتر افزود: برخورد با این عوامل در شهرستان شوشتر به صورت جدی انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: برای توجیه عشایر غیور عرب و بختیاری در این زمینه با سران عشایر جلساتی برگزار شده و قرار است در هفته آینده نیز با آنها جلسه‌ای برگزار شود که دهیاران نیز در این جلسه حضور دارند.

فرمانده انتظامی شوشتر در پایان گفت: در حال رایزنی برای برخورد با دارندگان سلاح گرم مجاز هستیم که در صورت مشاهده استفاده در این مراسم‌ها در حد امکان از تمدید مجوز آنها خودداری شود.

منبع:فارس

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=4465

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: