کد خبر : 4845
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 آبان 1393 - 17:12
571 views

اجرای حکم ضبط اموال نخستین پرونده ماده ۷۷ شهرداری شوشتر

اجرای حکم ضبط اموال نخستین پرونده ماده ۷۷ شهرداری شوشتر

شهردار شوشتر ابعاد اجرای نخستین حکم کمیسیون ماده ۷۷ شهرداری این شهر را تشریح کرد و گفت: اجرای حکم پرونده باعث سرعت عمل در وصول مطالبات می‌شود. به گزارش سفیرشوشتر، آرش دور عصر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار کرد: پس از گذشته ۱۴ ماه از آغاز  کمیسیون ماده ۷۷ شهرداری شوشتر نخستین

شهردار شوشتر ابعاد اجرای نخستین حکم کمیسیون ماده ۷۷ شهرداری این شهر را تشریح کرد و گفت: اجرای حکم پرونده باعث سرعت عمل در وصول مطالبات می‌شود.

به گزارش سفیرشوشتر، آرش دور عصر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار کرد: پس از گذشته ۱۴ ماه از آغاز  کمیسیون ماده ۷۷ شهرداری شوشتر نخستین حکم صادره اجرا شد و اموال شخص مذکور مصادره شده است تا مطالبات شهرداری شوشتر را پرداخت کند.

وی خاطرنشان کرد: پرونده موسوم به «عدل» پس از سال‌ها مختومه شد و ۱۰ میلیارد ریال برای شهرداری شوشتر صرفه‌جویی شد و این خود نوعی درامد برای شهرداری محسوب می‌شود.

وی با اشاره به زحمات شورای قبل و شورای کنونی در شهر شوشتر گفت: با تلاش شورای سوم و چهارم مشکل رهاسازی اسناد سکتورها انجام‌شده است که برای صدور سند این املاک اعتباری میلیاردی به‌حساب شهرداری پرداخت خواهد شد که این نیز در تحقق بودجه سال جاری شهرداری شوشتر گامی بلند به شمار می‌آید.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: پس از سال‌ها مشکل تفکیک سند تعاونی کارون۳ شهر شوشتر انجام شد و به این دلیل شهروندان توانستند تاحد زیادی در این منطقه ساخت‌وساز کنند که مصالح شهرداری در این پرونده بر اساس قانون تأمین شده است و درآمد خوبی عاید شهرداری شوشتر شده است.

وی با اشاره به اینکه حمایت شورای اسلامی شهر شوشتر ضروری است، افزود: شورای اسلامی شهر شوشتر باید از مجموعه شهرداری شوشتر حمایت کند و در این زمینه می‌کوشیم تا تعامل شورای اسلامی شهر و شهرداری همیشه در سطح خوب و مطلوبی باقی بماند.

دور خاطرنشان کرد: اعمال تخفیفات و طرح‌های تشویقی عوارض به نحوی سوخت موتور محرک شهرداری برای رسیدن به اهداف والایی است که برای آن متصور شده‌ایم و در این زمینه از هیچ تلاشی برای رسیدن به این اهداف فروگذار نیستیم.

شهرداری شوشتر در راستای تحقق بودجه سال جاری تقاضای اجرای طرح تشویقی برای پرداخت عوارض و اعمال تخفیفات۳۰ درصد در بهای خدمات را به شهرداری شوشتر تقدیم کرده است.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر