کد خبر : 7049
تاریخ انتشار : شنبه 27 تیر 1394 - 6:30
708 views

آیت الله موسوی جزایری: “همدلی و هم‌زبانی” رمز توفیقات در عرصه دیپلماتیک است

آیت الله موسوی جزایری: “همدلی و هم‌زبانی” رمز توفیقات در عرصه دیپلماتیک است

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خبرگزاری تسنیم ، صبح امروز آئین نماز عید سعید فطر با امامت آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز و با حضور پرشور مردم روزه دار برگزار شد. در این مراسم آیت‌الله موسوی جزایری ضمن تبریک عید سعید فطر،اظهار داشت: مقام معظم

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خبرگزاری تسنیم ، صبح امروز آئین نماز عید سعید فطر با امامت آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز و با حضور پرشور مردم روزه دار برگزار شد.

در این مراسم آیت‌الله موسوی جزایری ضمن تبریک عید سعید فطر،اظهار داشت: مقام معظم رهبری در شرایط حساس با هوشیاری وارد عمل شده و سکان کشتی انقلاب را به بهترین شیوه ممکن از شرایط حساس و پیچیده به سمت ساحل امن و مطمئن هدایت می‌کند.

وی افزود: سال ۹۴ سالی بسیار حساس و حیاتی برای نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت شریف ایران اسلامی بود که مقام معظم رهبری با درک بالای خود این سال را به سال همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت نام نهادند.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: در طول مذاکرات هسته‌ای هرکجا مشکل و گره‌ای بود مقام معظم رهبری با جدیت وارد عمل شده و با منطق و هوش خود سبب گشودن گره‌ها و حل مشکلات می‌شدند.

وی بیان کرد: حمایت‌های بی‌دریغ و محکم رهبری از دولت و به ویژه تیم مذاکره کننده هسته‌ای سبب پیروزی بر دشمن و استحقاق حقوق ملت شریف ایران در طول ۱۲ سال فشار و تحریم‌های ظالمانه شد.

آیت‌الله موسوی جزایری اظهار داشت: از فرزندان انقلاب در تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان و حجت‌الاسلام والمسلیمین حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان به سبب تحمل فشارها و مجاهدت‌های خود در برابر زیاده‌خواهی‌های کشورهای غربی تشکر می‌کنیم و به آنها خداقوت می‌گوئیم.

وی افزود: تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان تمام خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران را با وجود فشارهای دیپلماسی پنج ابرقدرت رعایت کرد و از حقوق ملت ایران به بهترین شیوه دفاع کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: مقام معظم رهبری بارها درباره سختی‌های کار دیپلماسی هسته‌ای بیاناتی فرمودند و به ملت شریف ایران اطمینان دادند که تیم مذاکره کننده هسته‌ای فرزندان انقلاب بوده و دربرابر زیاده‌خواهی‌ها خواهند ایستاد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر کشورهای اروپایی و غربی خواهان رابطه با ایران اسلامی هستند و در یک ترافیک دیپلماسی با کشور عزیز و اسلامی‌مان قرار گرفته‌اند.

امام جمعه اهواز با اشاره به تحولات منطقه اظهار داشت: به ملت شریف عراق‌،سوریه،یمن و تمامی کشورهای به پا خاسته علیه ظلم و استکبار پیام می‌دهیم مقاومت کنید که پیروزی الهی نزدیک است.

وی افزود: در مقابل تروریسم صهیونیستی و تکفیریان در کنار دولت و ملت کشورهای اسلامی قرار داریم و به حول و قوه الهی به زودی شاهد نابودی کامل این گروه‌های تکفیری صهیونیستی خواهیم بود.

آیت‌الله موسوی جزایری با اشاره به تحولات یمن افزود: رژیم کودک‌کش آل سعود جنایاتی را در یمن مرتکب شد که از رژیم منجوس صهیونیستی وقیح‌تر بود.

وی عنوان کرد: ما در کنار ملت یمن تا پیروزی کامل بر رژیم آل یهود خواهیم ایستاد و از آن‌ها حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر