کد خبر : 1596
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 فروردین 1393 - 13:34
629 views

آیت الله موسوی جزایری: فقط ۱۰ درصد از واحدهای تولیدی شهرک های صنعتی خوزستان فعال اند

آیت الله موسوی جزایری: فقط ۱۰ درصد از واحدهای تولیدی شهرک های صنعتی خوزستان فعال اند

آیت الله موسوی جزایری گفت: از شهرک های صنعتی استان گزارشات خوبی به گوش نمی رسد. گفته می شود تنها ۱۰ درصد از واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک های صنعتی استان فعال هستند. به گزارش سفیر شوشتر استاندار خوزستان و معاونانش دوشنبه، ۱۱ فروردین ماه، با حضور در بیت نماینده ولی فقیه در استان و

آیت الله موسوی جزایری گفت: از شهرک های صنعتی استان گزارشات خوبی به گوش نمی رسد. گفته می شود تنها ۱۰ درصد از واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک های صنعتی استان فعال هستند.

به گزارش سفیر شوشتر استاندار خوزستان و معاونانش دوشنبه، ۱۱ فروردین ماه، با حضور در بیت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز، با وی دیدار کردند.

دکتر عبدالحسن مقتدایی در این دیدار نوروزی با تبریک به مناسبت فرارسیدن سال جدید و تسلیت ایام فاطمیه(س) گزارشی از برنامه ها و عملکرد استانداری خوزستان در جهت رشد و شکوفایی اقتصادی استان را ارائه کرد.

آیت الله موسوی جزایری در ادامه این دیدار نوروزی به پاره ای از مشکلات اشاره کرد و گفت: از شهرک های صنعتی استان گزارشات خوبی به گوش نمی رسد. گفته می شود تنها ۱۰ درصد از واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک های صنعتی استان فعال هستند.

امام جمعه اهواز به تصویب قانون پنجره واحد برای سهولت در امر سرمایه گذاری بخش خصوصی در دولت گذشته اشاره کرد و گفت: متاسفانه این مصوبه در دوره مدیریت قبلی استان عملیاتی نشد و تاکنون نیز به آن جامه عمل پوشیده نشده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ابهامات و نارسایی های قانونی در امر سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان اشاره کرد و گفت: قوانین کهنه دیگر کارآیی ندارد. قوانینی که باید عصای دست ما برای سهولت در امر سرمایه گذاری باشند وبال ما شده اند.

منبع:رهیاب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر