کد خبر : 6118
تاریخ انتشار : جمعه 7 فروردین 1394 - 6:40
696 views

آیت الله حیدری: حمله آل سعود به یمن سبب تجزیه عربستان می‌شود

آیت الله حیدری: حمله آل سعود به یمن سبب تجزیه عربستان می‌شود

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید براینکه پیشرفت انصارالله قدرت تصمیم‌گیری عاقلانه را از عربستان گرفته است، گفت: حمله عربستان به یمن می‌تواند فضا را برای تجزیه عربستان آماده کند. به گزارش سفیر شوشتر، آیت‌الله محسن حیدری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم ، اظهار داشت: حمله عربستان به یمن می‌تواند فضا را برای تجزیه عربستان

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید براینکه پیشرفت انصارالله قدرت تصمیم‌گیری عاقلانه را از عربستان گرفته است، گفت: حمله عربستان به یمن می‌تواند فضا را برای تجزیه عربستان آماده کند.

به گزارش سفیر شوشتر، آیت‌الله محسن حیدری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم ، اظهار داشت: حمله عربستان به یمن می‌تواند فضا را برای تجزیه عربستان آماده کند و انصارالله می‌تواند مناطقی چون نجران را که ریشه یمنی دارند در تلافی حمله عربستان، از این کشور جدا کند.

وی افزود: ساکنان مناطق شرقی عربستان که مخالفان رژیم سعودی هستند، نیز می‌توانند با استفاده از این فرصت به قیام علیه رژیم آل‌سعود بپردازند. همچنین در صورت بسته‌شدن تنگه باب‌المندب که در اختیار انصارالله است، ارسال نفت عربستان به دنیا مختل شده و این کشور دچار ضربات شدیدی می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید براینکه حمله عربستان به یمن نشانگر سراسیمه‌بودن و اضطراب کشورهای مستکبر و مزدورانشان در مقابل بیداری اسلامی است، خاطرنشان کرد: پیشروی سریع انصارالله سبب عدم تصمیم‌گیری عاقلانه در میان استکبار و مزدورانش شده ولی مطمئنا این حملات راه به جایی نمی‌برد.

وی ادامه داد: مردم یمن مردمی شجاع و سلحشور هستند و از انقلاب اسلامی خود دست نمی‌کشند؛ گرچه احتمال می‌رود در این راه شهدای زیادی نیز تقدیم کنند.

آیت‌الله حیدری در خاتمه تاکید کرد: حمله به یمن قطعاً برای کشورهای متجاوز پیامدهای خوبی ندارد و سبب شکست آن‌ها می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر