کد خبر : 1451
تاریخ انتشار : جمعه 8 فروردین 1393 - 20:02
701 views

آیت‌ الله موسوی جزایری: تحقق شعار امسال نیازمند داشتن روحیه تهاجمی در مدیران است

آیت‌ الله موسوی جزایری: تحقق شعار امسال نیازمند داشتن روحیه تهاجمی در مدیران است

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه در تحقق یافتن شعار «اقتصاد و فرهنگ با غرم ملی و مدیریت جهادی»، مساعد بودن روحیه‌ها مهم است، گفت: مدیران در خوزستان برای تحقق شعار امسال نیازمند داشتن روحیه تهاجمی دارند. به گزارش سفیر شوشتر،آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری ظهر امروز در خطبه‌های آیین عبادی، سیاسی نماز جمعه اهواز، با تبریک

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه در تحقق یافتن شعار «اقتصاد و فرهنگ با غرم ملی و مدیریت جهادی»، مساعد بودن روحیه‌ها مهم است، گفت: مدیران در خوزستان برای تحقق شعار امسال نیازمند داشتن روحیه تهاجمی دارند.

به گزارش سفیر شوشتر،آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری ظهر امروز در خطبه‌های آیین عبادی، سیاسی نماز جمعه اهواز، با تبریک سال جدید به سفر مقام معظم رهبری به یادمان‌های ۸ سال دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: در این سفر مردم و کاروان‌های راهیان نور استقبال پرشوری از رهبر انقلاب داشتند.

وی خاطرنشان کرد: این سفر که بسیار سفر پرخیر و برکتی بود، نشان‌دهنده اهمیت بسیار حرکت راهیان نور است.

آیت‌الله موسوی جزایری در ادامه خطبه‌ها با اشاره به نام گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری گفت: اقتصاد – فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی شعاری است که هم دولت و هم مردم باید برای تحقق آن احساس مسئولیت کنند.

وی خاطرنشان کرد: همه ملت به ویژه قومیت‌های خوزستان باید در راستای تحقق شعار امسال احساس مسئولیت و مشارکت کنند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه مدیریت جهادی یعنی همچون کسی که دچار جنگ شده است و به گونه‌ای تلاش می‌کند که شب و روز نمی‌شناسد، تصریح کرد: باید در خصوص تحقق شعار امسال احساس جنگ کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، نقش ادارات در تحقق بخشیدن به شعار امسال را بسیار مهم دانست و افزود: ادارات باید از بهانه تراشی خودداری کنند و قوانین دست و پا گیر را در جهت تسهیل امور اصلاح کنند که در این راستا استانداران اختیارات بسیاری دارند و می‌توانند گره‌های کور اداری را باز کنند.

آیت‌الله موسوی جزایری با اشاره به اینکه مسئله دیگر در تحقق یافتن شعار «اقصاد و فرهنگ با غرم ملی و مدیریت جهادی»، مساعد بودن روحیه‌ها است، بیان داشت: در استان خوزستان نیاز به روحیه تهاجمی و فعال داریم و مدیران استانی باید چنین روحیه‌ای داشته باشند.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با مساعد دیدن زمینه این روحیه در مدیران ارشد استان به ویژه استاندار خوزستان، افزود: هر مدیر به نوبه خود باید احساس تکلیف کند و کسانی را که می‌خواهند وارد عرصه تولید شوند را نه تنها حمایت و کمک کنند بلکه خود پیگیر کار‌ها باشند.

وی با تأکید بر اینکه این فرمایش رهبری حرف سیاسی و شعار توخالی نیست، تصریح کرد: شعار امسال تکلیف شرعی است که عدم عمل به آن به معنای ارتکاب به گناه است.

موسوی جزایری با بیان اینکه ۱۰ فروردین ۱۳۵۸ نخستین انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت و ۱۲ فروردین نتیجه آن از سوی ملت ایران تأیید شد، اذعان داشت: در این انتخابات که همه ملت در آن شرکت کردند و ۹۸ و ۲ دهم درصد به نظام جمهوری اسلامی ایران رأی دادند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اضافه کرد: در این انتخابات اقلیت‌های مذهبی همچون کلیمی‌ها، زرتشتی‌ها، صائبی‌ها نیز به جمهوری اسلامی رأی دادند و این مسئله نشان دهنده اطمینان همه مردم به نظام جمهوری اسلامی و پذیرش آن از سوی مردم است.

امام جمعه اهواز، انتخابات فروردین ۵۸ را در تاریخ جهان بی‌نظیر خواند و متذکر شد: این استقبال باشکوه نه تنها برای مردم دنیا بسیار اعجاب انگیز بود بلکه استکبار جهانی وقتی با رأی قاطع مردم مواجه شد در فکر فرو رفت؛ در حقیقت این اقدام نخستین ضربه کوبنده ایران اسلامی به نظام سلطه بود.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه، گفت: با توجه به هم‌زمان شدن ایام سوگواری فاطمیه و ایام نوروز از شهروندان خواست حرمت این ایام را رعایت کنند.

منابع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر